Klushulp van Centraal Beheer vs. Zoofy, zo gefikst
maandag 29 maart 2021
Om de zoektocht voor jou gemakkelijker te maken hebben we de grootste verschillen tussen Centraal Beheer klushulp en Zoofy op een rijtje gezet. Hoewel de platforms overeenkomsten hebben, want de klushulp van Centraal Beheer is ontstaan uit een eerdere samenwerking met Zoofy. Zoofy onderscheidt zich op de volgende vlakken:
- De benaming van de diensten: De klushulp van Zoofy vs. Klushulp van Centraal beheer
- Directe communicatie
- Geen tussenkomst van andere partijen
- Gebruiksvriendelijke website en goedwerkende app
- Grotere database van klussers
- Kwaliteitsgarantie
- Grote samenwerkingingen met bedrijven als: Hornbach, Praxis, Intergamma & Bol.com
De klushulp van Zoofy vs. Klushulp van Centraal beheer
Zoofy biedt naast professionele vakmensen ook een klushulp aan. Een klushulp bij Zoofy is een doe-het-zelver. Een handige klusser. Dit kan zijn een student, gepensioneerde (vrijetijds-)klusser cq vakman of vakman-in-opleiding. Een klushulp houdt zich bezig met doe-het-zelf klussen waar de consument zelf niet de juiste kunde, tijd of gereedschap voor heeft. Denk hierbij aan klusjes waar geen certificaten, geen of weinig gereedschappen, of andere specifieke opleiding voor nodig zijn. Voorbeeld van klushulp klusjes zijn: monteren van (IKEA) kast, ophangen lampjes, schoffelwerk in de tuin. Een klushulp hoeft geen KvK nummer te hebben en doet dit om bij te verdienen. Dit is een verschil tussen Centraal Beheer en Zoofy, want zij noemen alle klussers “klushulpen”.
Directe communicatie
Achter de schermen wordt er bij zoofy heel hard gewerkt om ervoor te zorgen dat jouw aanvraag zo snel mogelijk opgepakt wordt. Door ons razendsnelle communicatiesysteem hoef je daarom nooit lang te wachten tot er een klusser op jouw aanvraag reageert.
Ben je bij Centraal Beheer misschien gewend langer te wachten op een reactie, bij Zoofy heb in de stedelijke gebieden vaak al binnen twee tot vier minuten de geschikte vakman voor de klus. Hoe dat kan? Alle vakmensen bij Zoofy maken gebruik van een goed werkende Zoofy app op hun telefoon. Zo komt jouw aanvraag direct binnen via het juiste kanaal en kan er meteen op worden gereageerd. Nog een voordeel: bij Zoofy worden de aangevraagde klussen in specifieke vakmangroepen geplaatst. Dat betekent dat jouw klus niet zomaar in een algemene pool terecht komt, maar meteen bij de mensen waarnaar jij op zoek bent. Daarmee weet je zeker dat de juiste persoon op jouw klus reageert! Bij Zoofy wordt altijd snel gereageerd. Heb je direct hulp nodig? Plaats dan eenvoudig een spoedaanvraag. Wij regelen nog een betrouwbare vakman op dezelfde dag.
Geen tussenkomst
Bij Zoofy draait alles om gemak. Voor jou, maar ook voor onze vakmensen. Vind jij kluswebsites vaak een doolhof? Zoofy streeft naar een transparante en heldere omgeving waarin al jouw vragen snel beantwoord kunnen worden. Ook bij spoedklussen kan er via Zoofy snel een goede vakman voor jouw deur staan, omdat er geen tussenkomst van partijen plaatsvindt. Bij de Klushulp van Centraal Beheer zijn de ervaringen anders, omdat daar de klussen uitbesteed worden aan een derde partij. Bij Zoofy is dit niet het geval. Zoofy faciliteert de vakmannen met de Zoofy app, waarmee klanten en vakmensen direct met elkaar communiceren. Erg handig voor verzetten van je afspraak of ander soort communicatie.
Klushulp Centraal Beheer ervaringen
Een van de belangrijkste voordelen van het huren van een vakman via Zoofy is dat je kunt rekenen op echte vakmensen. Is dat bij andere klusplatforms dan niet zo? Jawel, maar bij Zoofy maken we nog een extra stap. Naast de algemene eisen, zoals officiële registratie als ZZP’er, worden nieuwe krachten door ons zorgvuldig gescreend. Hierdoor weten we zeker dat we alleen mensen aannemen die goed werk afleveren. Staan vakmensen eenmaal bij ons in het systeem, dan houden wij de prestaties goed in de gaten. Dit is dan ook de reden dat u gevraagd wordt een beoordeling van de vakman te geven. Op die manier wordt het kaf van het koren gescheiden. Hierdoor kunnen wij in de toekomst nog beter vakmannen met consumenten matchen.
Uniek bij Zoofy. iedere vakman wordt persoonlijk ge-onboard en kan pas klussen oppakken na 1 klus succesvol te hebben afgerond. Scoren de vakmensen onvoldoende? Dan zetten wij de samenwerking niet voort. Bij andere klusplatforms zijn ervaringen belangrijk bij het selecteren van een hulp. Bij Zoofy is dit niet het geval. Waarom? Een score tussen 4 en 5 sterren is onze standaard. Zo kan een hulp die net is begonnen net zo goed op een klus reageren als een meer ervaren hulp. Iedere geregistreerde ZZP´er is welkom om bij ons aan de slag te gaan. Ook voor de ZZP’ers is Zoofy dus de logische keuze.
Grote diversiteit
Spoedklus? Specifieke klus? Bij Zoofy is dit nooit een probleem! Met een database van meer dan 7.000 betrouwbare vakmensen in Nederland, zit er bij ons altijd een hulp tussen die precies bij jouw aanvraag past. Van vloerleggers tot dakdekkers en van elektriciens tot loodgieters, je vindt het bij Zoofy allemaal. Zo weet je zeker dat er ook voor jouw klus een hulp is! Bij Centraal Beheer klushulp is de variëteit van aan de te bieden klushulpen vele malen kleiner. Dit is dan ook de reden dat Zoofy op maandelijkse basis aanzienlijk meer klussen uitvoert dan Centraal beheer. Simpelweg omdat ons aanbod ruimer is.
Transparante prijzen en garantiepakket
Je kent het wel, die kleine klusjes in huis die al het hele jaar blijven liggen. Je zou willen dat je eraan toe kwam maar het komt er steeds maar niet van. En om daar nu een klusser voor in te huren, is dat niet een beetje overdreven? Niet bij Zoofy! Bij Zoofy hebben kleine ‘standaard’ klussen namelijk een vaste prijs. Zo weet je zeker dat je niet voor verrassingen komt te staan.
Duidelijkheid omtrent prijzen is iets waar je bij Zoofy van op aan kunt. Duidelijkheid voor jou, maar ook voor onze klussers. Wij hechten waarde aan een eerlijke prijs voor geleverd werk. Jij wilt toch ook de beste klusser voor jouw klus? Daarom stunten wij niet met prijzen.
Maar dat is niet alles. Wij bieden namelijk ook een garantiepakket. Is de klus niet naar verlangen geklaard? Laat het ons weten! Zoofy biedt nu een optionele garantie waarbij al jouw zorgen worden weggenomen.
Door de snelle communicatie zijn wij bij Zoofy gauw op de hoogte en regelen wij een oplossing voor jou. Blijkt de klus niet voldoende te zijn geleverd, dan regelen wij kosteloos een andere hulp.
Partnerships met grote merken
Zoofy dient voor grote bedrijven zoals Hornbach, Praxis, IKEA, Karwei, Gamma & en Bol.com als montagepartner. De consumenten koopt een product bij een van deze partijen. De consument ontvangt het product. Wij leveren zo spoedig mogelijk een betrouwbare vakman voor de installatie/ montage van het product. Wij zijn erg blij met het vertrouwen van deze bedrijven.
Tot snel!
Natuurlijk vinden wij Zoofy de logische keuze voor jouw kluswerk. Maar uiteraard is die keuze geheel aan jou. Inmiddels ben je in ieder geval op de hoogte van de grootste verschillen. Dat maakt de keuze altijd gemakkelijker. Zien we je snel? Bekijk hier de verschillen met de concurrent Werkspot en de verschillen met Klusup.