Zoofy betrouwbaarheid Zoofy reviews Klachten over Zoofy

Zoofy: reviews, klachten en betrouwbaarheid

donderdag 29 april 2021

Bij Zoofy zit je gegarandeerd goed

Wanneer je in je woning een klus wilt laten uitvoeren door een betrouwbare vakman, wil je natuurlijk alleen een echte professional inhuren. Behalve op diens professionaliteit moet je ook op de vakman zelf kunnen vertrouwen. Niet onbelangrijk want de vakman komt soms voor een langere periode bij je over de vloer.

Daarom vraagt Zoofy al haar klanten, zodra de klus is geklaard, om een eerlijke review op de website achter te laten. Mocht je om de een of andere reden niet of minder tevreden over het uitgevoerde werk zijn, deel het met anderen. Alleen samen met onze klanten kunnen we kwaliteit waarborgen. Daarom vragen wij je altijd naar je mening. Met Zoofy reviews geef jij ook toekomstige klanten een beeld van de vakmannen die via Zoofy beschikbaar zijn. Op basis van alle ervaringen van andere klanten krijg je zo een goed beeld van de verschillende vakmannen.

En scoort een “vakman” minder dan een 3,7? Dan kennen wij geen genade en wordt die “professional” van het platform verwijderd. Op deze manier waarborgt Zoofy de kwaliteit en de betrouwbaarheid waar ze voor staan.

Op zoek naar Zoofy reviews over betrouwbare vakmannen?

Reviews zijn erg belangrijk voor Zoofy. Alle vakmensen die zich op het platform van Zoofy aanmeldt, wordt door Zoofy zorgvuldig gescreend. Zo wordt er altijd gecontroleerd of de vakman bij de Kamer van Koophandel is ingeschreven. Dit is een van de voorwaarden om tot het platform van Zoofy toe te mogen treden. Verder werken onze vakmannen alleen met de allerbeste materialen, van schroef tot stalen balk, van verf tot cirkelzaag, alles is alleen van de beste kwaliteit. De reviews die onze klanten zijn uiteindelijk bepalend of wij verder gaan met bepaalde vakmensen.

Zoofy Garantiepakket

Mocht je, ondanks alle getroffen voorzorgsmaatregelen, op de een of andere manier toch niet tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden zijn, maak hier altijd melding van, eerst bij de vakman of bij zoofy. Wij helpen je graag bij het het vinden van een oplossing. Daarvoor is het wel van belang dat je de vakman nooit rechtstreeks betaalt maar alleen via Ideal of een Tikkie aan Zoofy.

Iedereen wil goed werk geleverd krijgen

Ondanks dat Zoofy haar vakmensen er nadrukkelijk op wijst goed werk af te leveren en de klantvriendelijkheid voorop te stellen, kan het voorkomen dat er toch slecht werk is geleverd. Stel de vakman hiervan direct op de hoogte of meld dit binnen uiterlijk 72 uur bij Zoofy. Probeer het probleem eerst samen met de vakman op te lossen, omdat de vakman er recht op heeft de klus in tweede instantie alsnog naar behoren uit te voeren. Mocht dat niet functioneren, neem dan alsnog contact met Zoofy op. We zoeken samen met jou naar de juiste oplossing, bijvoorbeeld door het inzetten van een andere vakman. Mogelijk kun je aanspraak maken op de komt-goed-garantie van Zoofy.

Duidelijke afspraken zijn belangrijk

Een vakman die zich niet aan de afspraken houdt en niet komt opdagen, is natuurlijk absoluut not done. Neem in dat geval direct contact met ons op zodat wij het alsnog naar behoren kunnen oplossen door bijvoorbeeld een andere vakman te sturen. Dit soort zaken neemt Zoofy bijzonder serieus en de betreffende vakman wordt doorgaans direct van het Zoofy platform verwijderd.

Schade oplossingen bij Zoofy

Waar gehakt wordt vallen spaanders. Het kan daarom helaas voorkomen dat er tijdens werkzaamheden schade door toedoen van een vakman ontstaat. Spreek de vakman hier altijd direct over aan of meldt de schade uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de factuur bij Zoofy. In sommige gevallen zal de vakman de schade, indien mogelijk, al zelf verhelpen. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan kun jij als klant een beroep doen op de aansprakelijkheidsverzekering van de vakman. Daarom verlangt Zoofy van elke vakman een aansprakelijkheidsverzekering. Is een beroep hierop niet mogelijk of ontbreekt de verzekering zelfs, dan kan er mogelijk een beroep op de aansprakelijkheidsverzekering van Zoofy worden gedaan.

Beschrijf de schadetoedracht altijd volledig en zo nauwkeurig mogelijk en voeg uiteraard foto’s toe.

Niet tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden of een probleem melden?

Het is altijd mogelijk dat je toch niet (helemaal) tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden of dat er zich tijdens de werkzaamheden een ander probleem heeft voorgedaan.

Bij vragen of problemen kun je onze klantenservice dagelijks, dus ook in het weekend bereiken. Stuur een mail naar info@zoofy.nl. Omdat we een online platform zijn, hebben we er daarom voor gekozen alles online te regelen.

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons. Wij hebben Zoofy betrouwbaarheid hoog in het vaandel.

Zoofy reviews, klachten en betrouwbaarheid

Zoofy klachten en betrouwbaarheid

Zoofy doet er dus al het mogelijke aan om jouw klus vakkundig en naar volle tevredenheid door de vakman te laten uitvoeren. Gelukkig is dat ook in de meeste gevallen zo en daar zijn we bijzonder trots op. Onze betrouwbare vakmannen scoren gemiddeld maar liefst een 9,2!

Bekijk onze beoordelingen op Trustpilot of bekijk onze beoordelingen op Google reviews.

Daarom is het ook van groot belang dat je na elke uitgevoerde klus maar ook wanneer je niet helemaal tevreden bent, altijd je mening via een review achter te laten. Want alleen samen met jou als klant kunnen wij een top platform van vakmensen vormen.

Hoe meld je een klacht over Zoofy

Heb je onverhoopt een klacht over de werkzaamheden en kom je er samen met de vakman niet uit? Benader ons dan. Zoofy werkt hard om klachten over ons zo spoedig mogelijk op te lossen. Je kunt bij ons al je klachten over Zoofy kun je indienen per mail. Stuur een mail naar info@zoofy.nl met daarin jouw klusnummer, zodat wij precies weten over welke klus je een klacht wil indienen. 

Zoofy reviews en ervaringen delen

Naast een indicatie van het uurtarief van een vakman, die je op de website van zoofy.nl vindt, kun je voordat je snel en eenvoudig een vakman via Zoofy boekt, ook eens de Zoofy beoordelingen bekijken. Zo kom je meer te weten wat andere klanten over de kwaliteit van de vakmannen die via het Zoofy platform werken. Onze reviews zijn niet gescreend en je krijgt zowel positieve als negatieve reviews te zien. Hierdoor krijg je een betrouwbaar en beter beeld van de vakmannen en is dat vaak net het zetje in de rug om je vakman via Zoofy te boeken. Het gemiddeld cijfer van een 9,2 dat onze vakmannen scoren, spreekt verder voor zich.

Bekijk onze beoordelingen op Trustpilot. Zoofy beoordelingen helpen je bij het vinden van de juiste vakman. Wij hechten erg aan de betrouwbaarheid van Zoofy.

Laat zelf een Zoofy review achter

Heb jij een vakman een klus via Zoofy laten uitvoeren? Laat dan vooral een review achter op de website. Met Zoofy beoordelingen help je zowel Zoofy als de vakman aan een goede feedback en maak je de keuze voor nieuwe klanten wat makkelijker. Zowel positieve als negatieve reviews worden geplaatst op de site. Zoofy staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid wil door het delen van Zoofy ervaringen toekomstige klanten snel en eenvoudig helpen bij het vinden van een geschikte vakman! Bekijk ook eens de veelstelde vragen over Zoofy. En ben je benieuwd hoe wij ons onderscheiden van de concurrenten Werkspot en Centraal beheer? Klik dan op een van de links.