Zoek hier je klusje

Zoofy jaaroverzicht 2021

vrijdag 31 december 2021

Allereerst wensen wij jullie de beste wensen en een gelukkig 2022. Met de feestdagen achter de rug kunnen we terugblikken op een bijzonder 2021 vol met hoogtepunten.

Zoofy's terugblik

Dit zijn de hoogtepunten van Zoofy in 2021.

Groei in aantal klussen met een vaste prijs

Het aantal vaste klussen is in 2021 gestegen met meer dan 35% . Zoofy probeert steeds meer klussen aan te bieden voor een vaste prijs. Zodat wij jullie kunnen voorzien van transparante en heldere prijzen vooraf. Je kunt Zoofy inschakelen voor meer dan 700 verschillende klussen in en rondom het huis! Dit waren de populairste klussen van 2021.

Populaire klussen in 2021

Wij hebben dit jaar meer dan 6.000 kranen geplaatst, 7.500 lampen opgehangen, 2.500 lekkages verholpen en onze loodgieters kwamen bij meer dan 1.500 verstoppingen direct in actie. Voor onze partner Ikea hebben wij 4.500 meubels in elkaar gezet.

Geweldige review scores

Al deze klussen leverde onze vakmensen mooie review scores op. Zij werden dit jaar 15.000 keer beoordeeld met een gemiddelde score van een 9,4! Dit is een verbetering van 0,2 ten opzichte van vorig jaar.

Zoofy’s snelheid

Via Zoofy hoef je nooit lang te wachten op reactie van een vakman. In Den Haag en Amsterdam de gemiddelde wachttijd in 2021 voor het vinden van een elektricien of loodgieter rond de 20 minuten. In Rotterdam was de gemiddelde wachttijd nog korter, slechts een kwartiertje. Buiten de randstad worden klussen gemiddeld binnen drie kwartier opgepakt.

Groei in aantal vakmannen

Het vakmannen bestand van Zoofy is dit jaar met 30% gegroeid. De 10 best presterende vakmannen van Zoofy hebben gezamenlijk 6.600 klussen opgepakt! Dit is een stijging van

Zoofy zit niet stil

• De nieuwe Zoofy consumenten app is gelanceerd, download hier direct;
  • Zoofy is zichtbaar in de straten met billboard in o.a. Amsterdam,
  • Influencer Campagne met @Joeyjaq voor het uitvoeren van een keukenrenovatie; Bekijk de beelden hier;
  • De klantenservice helpdesk is 12.000 keer geraadpleegd, en zijn succesvol geholpen;
  • Zoofy’s garantiepakket blijkt een groot succes: meer dan 100 klanten zijn geholpen via het garantiepakket.