Wat als de klant niet tevreden is?

woensdag 01 juni 2022

Laat de klant direct na de klus aan jou weten dat er iets niet goed is gegaan, bedenk dan samen een oplossing. Dat er iets mis gaat is niet erg, zolang je het op een vriendelijke manier samen oplost. Jij hebt altijd het recht (tweede kans) om het probleem alsnog te fiksen. Lukt dit niet of kom je er echt niet uit met de klant, laat ons dit dan weten. Ontvangen wij een klacht van een klant dan zullen wij bij jou informeren wat er volgens jou aan de hand is. Is er sprake van schade of ondeugdelijk werk, dan vragen wij een klant om ons foto’s van de situatie te sturen. Van jou verwachten wij altijd dat je met ons meedenkt om tot een oplossing te komen. Wij eisen van jou dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt met voldoende dekking. In het geval van door jou veroorzaakte schade kun je (mogelijk) een beroep doen op die verzekering. Werk je niet mee, dan kan het zijn dat wij zelf een oplossing moeten bedenken. Over de uitkomst zullen wij jou informeren.