Nieuw in de app: Berichten dienst
donderdag 26 november 2020
Berichtendienst van Zoofy
Heb jij 'm al gezien, de nieuwe berichtenfunctie? De berichten functie is nu live. Met deze berichting functie kun je vragen aan de klant kan stellen en andersom. Het werkt vergelijkbaar als een normale berichtendienst, je kan tekst sturen, emoji's gebruiken en foto's uploaden.
Dat laatste is natuurlijk heel handig als je net nog even wat meer info wil weten van de situatie, zodat jij je nog beter kan voorbereiden op de klus.
Tip: gebruik de berichtenfunctie ook om een dubbele bevestiging te sturen. Want wij bevestigen het uiteraard ook standaard, zodra er een boeking is geplaatst. Laat simpelweg weten dat de afspraak staat en dat je die dag/tijdstip komt. je kan hiervoor onderstaande tekst gebruiken.
Voorbeeld tekst:
"Beste klant, dank je wel voor het boeken van de klusservice. Ik zal er [dag] om [tijd] zijn. Tot dan en fijne dag!"
Ik kom er aan knop
En vergeet niet om op de dag de "ik kom er aan knop te gebruiken" Hiermee laat je de klant weten (je raad het al) dat je er aan komt.