nieuw in de app

Nieuw in de app! De 'ik kom er aan' knop en meer...

Bijgewerkt op: 27-09-2023

~ 2 min. lezen

Hou klanten altijd goed op de hoogte. Wij helpen je daarbij graag een handje bij. Daarom hebben we nu een 'ik kom er aan' knop toegevoegd in de app. Deze is te vinden in de laatste update van de app (zowel voor android als iOS!!). Het idee? Wanneer jij op weg gaat naar je afspraak kun je de klant hier in 1X over informeren. Druk op de knop en de klant ontvangt direct een bericht. We hebben het zo simpel mogelijk gehouden. 

Zie hieronder waar je deze knop kan vinden: 

Op die plek stond voorheen de knop waarmee je een probleem of klacht kon indienen over een klus. (Bijvoorbeeld: klant was niet thuis). Deze optie vind je nu rechtsboven onder 'Help?'. Wanneer je een klus wilt uitstellen (je wijzigt de datum waarop je de klus gaat uitvoeren) kan dat gewoon nog op de oude vertrouwde manier. 

Ook nieuw: klusnummers!

Beter gezegd....terug van weggeweest. De klusnummers worden vanaf nu ook weer getoond. Er staat JOB ID boven. Dat scheelt weer in het communiceren met onze lieve mensen van de klantenservice. Hou bij vragen het klusnummer bij de hand, dan kunnen wij je altijd het beste helpen!