Welke klus moet worden gedaan?
Interview Mohamed Ibrahim

Interview met Mohamed Ibrahim

dinsdag 28 juni 2022

Mohamed Ibrahim

Mohamed Ibrahim is een aannemer uit Purmerend met 13 jaar ervaring als vakman. In 2019 is hij begonnen met klussen oppakken via het klusplatform Zoofy. 

Hoe kom je bij Zoofy terecht

Via een klant die toevallig ook een vriend is, ben ik bij Zoofy gekomen. Ik heb die dag, via de Zoofy pro app, een account aangemaakt en ben nog steeds tevreden met de samenwerking. Je kan makkelijk klussen accepteren en na het accepteren is de klus ook echt van jou. 

Waarom kies je voor Zoofy

Ik heb ook andere platformen gebruikt, maar daar moet je betalen voor klussen terwijl je niet weet of je de klus ook echt gaat uitvoeren. Bij Zoofy is dit niet het geval, je hoeft niet te betalen en er zijn veel klussen beschikbaar in de app. Het accepteren van een klus gaat makkelijk en de gesprekken met de klant gaan via Whatsapp, dat gaat lekker snel. Niet elk platform doet dat! 

Doordat ik alleen nog maar klussen via Zoofy doe heb ik veel minder administratieve werkzaamheden, waardoor ik ook nog tijd heb voor mijn hobby zwemmen. Waar ik zwem is vlak bij het kantoor van Zoofy, waardoor ik dit goed kan combineren. Maar werken blijft mijn echte hobby.

Het leukste aan de samenwerking met Zoofy is dat ik iedereen inmiddels persoonlijk ken. Het is leuk om telkens dezelfde mensen te spreken en de communicatie is goed. Ik kan altijd bellen of Whatsappen, dat is gewoon top.

Zoofy heeft mij enorm geholpen en ondersteund door de duidelijke en professionele offerteservice. Bovendien zorgt het garantiepakket ervoor dat klanten vertrouwen hebben dat het werk goed afgerond wordt waardoor de klanten ook grotere klussen laten uitvoeren. Bij deze grotere klussen gaat al het administratieve werk zoals facturen en betalingen via Zoofy, dit bespaart mij veel werk, tijd en kosten.

Zou je Zoofy aanbevelen

Ik zou vakmannen aanbevelen om met Zoofy te werken. Je kan gratis klussen oppakken en de administratieve werkzaamheden worden een stuk minder. Mijn tip is wel om je te focussen op één platform. Pak niet gelijk alle klussen op, maar kijk goed naar de soort klus en de omschrijving. Neem ook zeker altijd contact op met Zoofy als dingen niet duidelijk zijn, ze proberen je echt te helpen. Ze zijn eerlijk en beoordelen de situatie onafhankelijk zodat er altijd tot een passende oplossing gekomen kan worden.

Ik kijk uit naar de samenwerking de komende weken, maanden en jaren.