Meer over Zoofy
Wij zijn een online klusplatform dat in 2015 is opgericht om vraag en aanbod bij elkaar te brengen door klanten direct een afspraak in te laten plannen met een vakman. Ons doel is om het voor alle partijen makkelijker te maken. Klanten hoeven niet langer nodeloos rond te bellen maar vinden met een paar muisklikken de vakman die zij nodig hebben. Ze weten direct wanneer hij langskomt om de klus te fiksen en tegen welk tarief. Een vakman hoeft bij een aanvraag alleen maar te kijken of hij kan om daarna op ja te drukken. Je ziet direct of jij de klus gaat doen en kan de afspraak direct in je agenda zetten. Na afronding van de klus maak je bovendien binnen een paar seconden een factuur aan via onze app en klaar ben je.
Wij proberen het jou zo makkelijk mogelijk te maken. Op je beginscherm in de app zie jij direct welke klussen je kunt oppakken. Bij elke nieuwe klus ontvang je van ons een (push)melding. Bekijk de klusomschrijving en data. En als je kan:
- Pak de klus
- Voer de klus uit
- Factureer via onze Zoofy app
Eigenlijk is dat alles. Bekijk anders deze instructievideo.
Zoofy werkt alleen samen met bij de kvk registreerde vakmensen. In de meeste gevallen gaat het om zelfstandigen (ZZP'ers). Ben jij dat, dan kun je beginnen met het downloaden van onze app:
Na je aanmelding kun je alvast rondkijken en gaan wij met jou gegevens aan de slag. Je krijgt vanzelf bericht wanneer je account is geactiveerd. Lees vervolgens goed dit artikel door. Daarin wordt uitgelegd hoe alles werkt.
Wij willen er zeker van zijn dat jij bent wie je zegt dat je bent en of we (online) geen vreemde dingen over jou tegen komen. Dit noemen wij screenen. Zo verkleinen we het risico dat er vakmensen online komen te staan die geen goede kwaliteit leveren. Dat is fijn voor jou, voor ons en voor de klant. Is jouw aanmelding goedgekeurd, dan ontvang je van ons een mail met verdere uitleg. De afspraken die gelden voor onze samenwerking zijn hier te vinden.
In 2015 zijn wij in Amsterdam begonnen met een beperkt aantal diensten. Inmiddels zijn wij landelijk actief. Jouw werkgebied bepalen we aan de hand van het vestigingsadres van jouw bedrijf. In de meeste gevallen hanteren we een straal van 15 kilometer daar om heen. Dit doen we zodat jij niet te ver hoeft te rijden voor een klus. Het moet namelijk wel lonen om een klus via Zoofy op te pakken.
Klanten kunnen bij ons terecht voor verschillende klussen verdeeld over de volgende categorieën: loodgieter, elektricien, klusjesman, cv monteur, dakdekker, vloerspecialist, schilder, hovenier, smart home installateur en meer. Wij breiden onze diensten voortdurend uit. Tijdens het aanmelden kun je aangeven in welke categorie jij graag actief bent.
Zoofy probeert het merendeel van de communicatie via email af te handelen. Voordat je ons benadert kun je natuurlijk dit deel van de site goed doorlezen. Wellicht is je antwoord hier al terug te vinden. Wil je ons toch een mailtje sturen, doe dat dan naar [email protected]. Dan proberen we altijd binnen 48 uur bij je terug te komen met een antwoord.
Via de website kunnen klanten 7 dagen per week 24 uur per dag een klus aanvragen. Ze kunnen hierbij aangeven wanneer ze geholpen willen worden. Bij een spoedaanvraag geldt dat een klant dezelfde dag nog geholpen wil worden. Voor andere aanvragen kiest de klant een datum en een dagdeel. Dit kan in de ochtend (08.00 uur – 12.00 uur), middag (12.00 uur – 18.00 uur) of avond (18.00 uur - 21.00 uur) zijn.
Je betaalt bij ons nooit per lead (een standaardbedrag voor het ontvangen van aanvragen). Lid worden van Zoofy kost slechts enkele tientjes per jaar. Dit bedrag is niet restituteerbaar. Wij bieden je onbeperkt klussen aan waarbij we direct laten zien wat jij verdient. Wanneer je de factuur hebt aangemaakt in onze app zie je direct jouw totaalbedrag. Lees vooral goed dit artikel door. daarin wordt uitgelegd hoe alles werkt.
Voor de klus
Nadat je een klus hebt geaccepteerd ontvang je direct alle informatie die je nodig hebt om de klus uit te voeren. Je ontvangt dan ook de naam, het adres en het telefoonnummer van de klant. Je kunt dus altijd van tevoren contact opnemen.
Wij vragen je om altijd contact op te nemen met de klant voordat je naar een afspraak rijdt. Zo kun je vragen of jij of de klant het materiaal regelt en kun je de details alvast doornemen. Door voor af te bellen voorkom je miscommunicatie. Zeker bij spoedklussen moet je direct contact opnemen met de klant om de tijd door te geven waarop je langs komt.
In alle gevallen geldt: afspraak is afspraak. De klant rekent op jouw komst!
Nieuwe aanvragen komen binnen via de app (en mail). In die aanvraag staat de locatie waar de klus uitgevoerd moet worden (zonder huisnummer) en wat er moet gebeuren. Ook zie je direct wanneer de klant graag geholpen wilt worden. Komt dat moment jou goed uit, dan klik je op ja en ontvang je de rest van de informatie zodat je contact kan opnemen met de klant.
Wanneer een klant een klus aanvraagt binnen het verkeerde vakgebied dan bestaat de kans dat jij de klus niet kan uitvoeren. Leg de klant uit dat er bijvoorbeeld een loodgieter of elektricien nodig is en dat jij daardoor niet kan helpen. Je mag de klant dan ook verwijzen naar onze klantenservice. Wanneer je de klant hebt geïnformeerd, laat ons dan direct weten dat jij de klus niet kan uitvoeren. Tip: Dit is overigens vaak te voorkomen door van tevoren de omschrijving goed te lezen.
Je kunt daarvoor het telefoonnummer gebruiken dat je hebt ontvangen. Geef de klant een belletje of stuur een berichtje zodat de klant op de hoogte is. Je kunt ook eenvoudig via onze app een berichtje uitsturen door middel van de 'ik-ben-onderweg' knop. De klant krijgt dan automatisch een bericht dat jij er aan komt.
Dat is altijd vervelend. Wij gaan er van uit dat jij je aan de afspraken houdt. De klant doet dat ook. Wanneer je toch te laat dreigt te komen voor een afspraak, neem dan direct contact op met de klant en leg uit wat er aan de hand is. Wanneer de klant akkoord gaat met de nieuwe tijd, kun je de klus alsnog gaan uitvoeren. Besluit de klant door jou toedoen toch de klus te annuleren dan brengen wij jou een standaardvergoeding in rekening. Hier kun je lezen hoe je dit soort kosten kunt voorkomen.
Nee, vanaf 26 augustus 2020 kunnen alleen klanten een klus bij ons annuleren. Informeer ze daar over. Via de app kun je een klus wel uitstellen in het geval deze later alsnog uitgevoerd gaat worden. Wij verwachten van jou dat je alles in het werk stelt om een opgepakte klus succesvol uit te voeren.
Bij misbruik riskeer je in sommige gevallen dat wij jou een klusvergoeding in rekening brengen. Hier kun je lezen hoe je dit soort kosten kunt voorkomen.
Let op: het is vakmannen niet toegestaan om op eigen initiatief en zonder overleg met de klant klussen om te boeken naar een ander moment. Klanten geven namelijk bij de aanvraag duidelijk aan wanneer zij geholpen willen worden.
Ai, dat is lastig. Wanneer jij een klus hebt geaccepteerd dan zie je in de app de exacte locatie verschijnen. Lijkt het erop dat het adres niet klopt of onvindbaar is, neem dan direct contact met de klant op om te vragen of het huisnummer wel klopt en vraag om instructies. In de meeste gevallen is het zo opgelost. Blijkt het adres echt niet te kloppen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Sommige plaatsen in Nederland komen twee keer voor. In heel uitzonderlijke gevallen kan hier een misverstand over ontstaan. Is dat het geval, neem dan contact op met de klant en leg de situatie uit. Laat het daarna ook aan ons weten dat het een plaats is die ver buiten jouw werkgebied valt. Dan zullen wij de klus opnieuw uitzetten bij vakmensen die wel in die regio actief zijn.
Wij communiceren naar klant tarieven die gelden voor 1 persoon die de klus uitvoert. Het is dan gek als je zomaar met een collega verschijnt. Is het echt noodzakelijk (in verband met de veiligheid of verzekering) dat je met een collega verschijnt, overleg dit dan altijd vooraf met de klant om misverstanden te komen en zorg ervoor dat je hierbij duidelijk vermeld bij de klant dat dit invloed heeft op het uurtarief. In verband met miscommunicaties achteraf is het belangrijk dat je de gemaakte afspraken zwart op wit hebt. Leidt dit tot problemen, neem dan contact met ons op.
De klant verwacht dat jij de klus komt uitvoeren. In de bevestiging van de afspraak staat ook jouw naam en telefoonnummer. Om die reden kun je niet zonder overleg iemand anders sturen. Mocht het door omstandigheden en allen bij hoge uitzondering echt niet anders kunnen, informeer de klant dan vooraf. Jij blijft ten alle tijden verantwoordelijk voor het goed afronden van de klus.
Tijdens de klus
Dreigt er iets mis te gaan bij een klus die staat ingepland voor vandaag, neem dan in alle gevallen zo snel mogelijk contact op met ons om te kijken of wij jou kunnen helpen. Het is daarnaast belangrijk dat de klant altijd goed op de hoogte gehouden wordt! Vergeet dus ook niet de klant te bellen.
Bij Zoofy geldt: afspraak is afspraak. Dat betekent dat jij aanwezig bent bij de klant op de voorgestelde dag en binnen het aangegeven tijdvak. Heb je de klant al meteen gebeld of een berichtje gestuurd toen je de klus accepteerde? Het kan natuurlijk gebeuren dat mensen niet direct kunnen reageren omdat ze even met iets anders bezig zijn. Vaak is er niet zo veel aan de hand. Ben je reeds op locatie aanwezig en is de klant niet thuis of annuleert de klant er plekke dan mag je, wanneer je gebruikt hebt gemaakt van de 'ik ben onderweg knop', in de meeste gevallen een annuleringsfactuur ter hoogte van €25 in rekening brengen. Neem hiervoor eerst contact met ons op!
Helaas kunnen vakmannen tijdens de klus deze niet meer afmelden. Wil de klant alsnog de afspraak afzeggen dan dient hij/zij dat te doen via hun statuspagina van de klus. Deze kunnen zij vinden in de bevestigingsmail van de afspraak. Annuleert de klant binnen 24 uur voor de afspraak of tijdens de afspraak (ben je dus reeds op locatie aanwezig!) dan mag je, wanneer je gebruikt hebt gemaakt van de 'ik ben onderweg knop', in de meeste gevallen een annuleringsfactuur ter hoogte van €25 in rekening brengen. Neem hiervoor eerst contact met ons op!
Soms kun je de klus niet helemaal in 1x uitvoeren. Bijvoorbeeld omdat je een onderdeel moet bestellen of omdat een geschilderde muur eerst nog goed moet drogen. Overleg met de klant wanneer je terug komt om de klus af te maken, pas vervolgens de uitvoerdatum van de klus aan via onze app (‘klus uitstellen’) en maak pas een totaalfactuur aan wanneer alles naar tevredenheid van de klant is afgerond.
Klus uitstellen? Bekijk deze instructievideo
Wanneer jij een aanvraag hebt geaccepteerd gaat de klant er van uit dat jij de klus ook echt kan uitvoeren. Mochten er tijdens het uitvoeren van de klus complicaties zijn waardoor het jou toch niet lukt, bespreek dit dan ten eerste met de klant. Leg op een vriendelijke manier uit wat er aan de hand is. Neem daarna contact op met ons. Dan kunnen wij bepalen of we de klant alsnog op een andere manier kunnen helpen. Wanneer jij de klus – door jou toedoen – niet kan uitvoeren, breng de klant dan niets in rekening.
Zoofy richt zich voornamelijk op klussen waarvoor meestal geen offerte nodig is, we zijn namelijk fan van kleine klussen die voor een vooraf bepaald tarief geklaard kunnen worden. Klanten boeken direct een vakman voor het uitvoeren van een klus. Als de klant in de beschrijving niet duidelijk heeft aangegeven dat diegene eerst een (vrijblijvende) offerte wil ontvangen, mag je de afspraak als een klus beschouwen. Bespreek dit op een vriendelijke manier met de klant en meet alle maten op om een goede prijsindicatie te kunnen geven. Spreek af dat je een onderzoeksfactuur in rekening brengt voor het inmeten. Dit bedrag breng je in mindering als de klus uiteindelijk doorgaat. Als de klant van tevoren heeft aangegeven dat het om een offerte gaat en jij hebt de klus toch geaccepteerd, dan moet je de klant voorzien van een vrijblijvende prijsindicatie zonder daarvoor kosten in rekening te brengen.
Voor hulp: Voorzie de klant altijd van een professioneel opgestelde offerte, dit kunnen wij voor jou regelen! Geef dan jouw werkuren, materiaalkosten en bijkomende kosten door aan de klantenservice.
Ben je bij de klant en blijkt het probleem of de klus ineens heel anders te zijn, dan door de klant is omschreven ga dan in overleg om miscommunicatie te voorkomen. Hou er rekening mee dat een klant geen vakman is en daarom niet alle kennis van technische zaken heeft. Leg uit wat er moet gebeuren om de klus alsnog uit te voeren en met welke kosten de klant rekening kan houden. Meestal komen jullie er wel samen uit. Wij gaan ervan uit dat een door jou opgepakte klus ook succesvol wordt afgerond. Dat is ook te reden waarom je altijd van tevoren contact met de klant moet hebben. Voel je je toch genoodzaakt om een klus op locatie af te melden neem dan zsm contact met ons op. In sommige gevallen kunnen wij jou een standaardvergoeding in rekening brengen. Lees hier hoe je dat kan voorkomen.
Soms gaan er dingen mis. Dat kan gebeuren. Jij bent en blijft altijd verantwoordelijk voor een goede professionele uitvoering van de klus. Wanneer jij schade maakt (of ondeugdelijk werk levert) kun jij aansprakelijk worden gesteld door de klant. Om die reden eisen we van jou dat je een goede aansprakelijkheidsverzekering hebt afgesloten.
Ben je op een klus en stoot je bijvoorbeeld een vaas om of beschadig je per ongeluk een muur of iets anders, denk dan altijd mee met een oplossing. In veel gevallen is een klant redelijk wanneer jij openstaat voor een oplossing. Laat je het alleen aan ons over, dan zullen wij een oplossing bedenken. In sommige gevallen kan dat betekenen dat wij een bedrag aftrekken van de vergoeding die je voor jouw klussen krijgt. In de meeste gevallen kun je beter jouw verzekering inschakelen om de schade op die manier te vergoeden. Daar heb je tenslotte die verzekering voor!
Je mag altijd het eerste uur in rekening brengen voor een klus. Sommige klussen zijn al na 15 of 30 minuten opgelost. Is dat het geval, vraag dan aan de klant of er niet nog een anders klusje te doen is. Je brengt tenslotte het eerste uur in rekening en klantvriendelijkheid wordt door iedereen gewaardeerd. Als de klant tevreden is krijg jij een top review en dat is belangrijk. Zo kun je bijvoorbeeld voorsprong verdienen bij het ontvangen van nieuwe aanvragen.
Klus klaar, klant tevreden, dan is het een goed moment om een factuur aan te maken. Doe dit direct na afronding van de klus in onze app. Voer alle bedragen in, vraag de klant om een handtekening en druk op verzenden. De klant ontvangt direct een Tikkie/sms met een betaalverzoek. De factuur versturen wij per email. Hou er rekening mee dat klanten altijd betalen aan Zoofy, nooit direct aan de vakman.
Factuur aanmaken? Bekijk deze instructievideo.
Na de klus
Ja, zodra jij via de app een factuur aanmaakt ontvang jij van ons een document per mail waarop jouw vergoeding voor de uitgevoerde klus staat. Dit kun je gebruiken voor jouw eigen administratie. Wij boeken dit bedrag ook automatisch in ons systeem zodat we weten hoeveel we jou moeten uitbetalen. Om die reden hoef jij ons dus niet ook nog een factuur te sturen. We noemen dit ‘reversed billing’. Dat scheelt jou weer werk! Als je een boekhouder hebt dan kun je het document met de vergoeding ook rechtstreeks naar hem doorsturen voor verdere verwerking in jouw administratie.
Laat de klant direct na de klus aan jou weten dat er iets niet goed is gegaan, bedenk dan samen een oplossing. Dat er iets mis gaat is niet erg, zolang je het op een vriendelijke manier samen oplost. Jij hebt altijd het recht (tweede kans) om het probleem alsnog te fiksen. Lukt dit niet of kom je er echt niet uit met de klant, laat ons dit dan weten. Ontvangen wij een klacht van een klant dan zullen wij bij jou informeren wat er volgens jou aan de hand is. Is er sprake van schade of ondeugdelijk werk, dan vragen wij een klant om ons foto’s van de situatie te sturen. Van jou verwachten wij altijd dat je met ons meedenkt om tot een oplossing te komen. Wij eisen van jou dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt met voldoende dekking. In het geval van door jou veroorzaakte schade kun je (mogelijk) een beroep doen op die verzekering. Werk je niet mee, dan kan het zijn dat wij zelf een oplossing moeten bedenken. Over de uitkomst zullen wij jou informeren.
Wij gaan ervan uit dat jij iedere door jou opgepakte klus naar tevredenheid van de klant uitvoert. Alleen klanten kunnen een klus annuleren. Hou ons ten alle tijden op de hoogte van eventuele problemen. Ben je hier te laat mee dan loop je het risico dat wij een vergoeding bij jou in rekening brengen. Lees hier hoe je dat kunt voorkomen.
Goed bezig, dan is de klant vast tevreden over het geleverde werk. Vervolgklussen binnen 24 maanden na de oorspronkelijke klus dien je wederom via Zoofy aan te melden. Dit kan je heel gemakkelijk doen door onze klantenservice een mail of WhatsApp te sturen met het oorspronkelijke klusnummer en de nieuwe uitvoerdatum. Wij zorgen ervoor dat de klus dan wederom in je overzicht komt te staan.
Factureren
Dit doe je direct na de klus eenvoudig via onze app. Voer alle bedragen in, vraag de klant om een handtekening en druk op verzenden. De klant ontvangt direct een Tikkie/sms met een betaalverzoek. De factuur versturen wij per email.
Klanten altijd betalen aan Zoofy, nooit direct aan de vakman.
Factuur aanmaken? Bekijk deze instructievideo.
Ja, je mag in principe altijd het eerste uur in rekening brengen. Ben je al na 15 of 20 minuten klaar, vraag de klant dan of er niet nog een klein klusje te doen is. Dat is wel zo klantvriendelijk. Na het eerste uur bereken je de tijd per kwartier door. Op de factuur zet je het totaal aan arbeidsloon en de materiaal – en parkeerkosten.
Nee, Zoofy werkt zonder voorrijkosten/reiskosten. Het tarief gaat dus pas in vanaf het moment van aankomst. Wel mag je het eerste uur volledig in rekening brengen. Mocht je gedurende de klus materialen moeten halen, geef dit dan altijd bij de klant aan. Voor de tijd die je kwijt bent aan het halen van de materialen mag je €30 in rekening brengen, ervan uit gaande dat dit onvoorziene omstandigheden betreft en op voorhand niet bekend was dat er materialen gehaald dienden te worden.
Zoofy richt zich voornamelijk op klussen waarvoor meestal geen offerte nodig is, we zijn namelijk fan van kleine klussen die voor een vooraf bepaald tarief geklaard kunnen worden. Klanten boeken direct een vakman voor het uitvoeren van een klus. Als de klant in de beschrijving niet duidelijk heeft aangegeven dat diegene eerst een (vrijblijvende) offerte wil ontvangen, mag je de afspraak als een klus beschouwen. Bespreek dit op een vriendelijke manier met de klant en meet alle maten op om een goede prijsindicatie te kunnen geven. Spreek af dat je een onderzoeksfactuur in rekening brengt voor het inmeten. Dit bedrag breng je in mindering als de klus uiteindelijk doorgaat. Als de klant van tevoren heeft aangegeven dat het om een offerte gaat en jij hebt de klus toch geaccepteerd, dan moet je de klant voorzien van een vrijblijvende prijsindicatie zonder daarvoor kosten in rekening te brengen.
Voor hulp: Voorzie de klant altijd van een professioneel opgestelde offerte, dit kunnen wij voor jou regelen! Geef dan jouw werkuren, materiaalkosten en bijkomende kosten door aan de klantenservice.
Direct na het succesvol afronden van een klus, dien jij een factuur aan te maken. Doe je dit ter plekke en in afwezigheid van de klant, dan wordt er direct een betaalverzoek verstuurd in de vorm van een Tikkie. Deze kan de klant wanneer hij/zij tevreden is direct voldoen. Lukt dit echt niet, dan hanteren wij een betaaltermijn van 4 dagen.
Uitbetalingen
Zoofy betaalt elke maandag uit. Wij houden de factuur wel eerst 29 dagen vast. In deze periode geven we de klant de mogelijkheid om eventuele klachten of opmerkingen te melden. Op het moment dat er geen klachten zijn en de factuur is door de klant betaald zullen wij het bedrag op maandag uitkeren.
Wanneer de klant een klacht heeft ingediend (of niet tevreden is) dan dient deze eerst op een goede manier te worden opgelost. Is dat het geval en komt de betaling alsnog binnen, dan keren wij dit zo snel mogelijk aan jou uit. Facturen aangemaakt omdat de klant niet thuis was, omdat er is geannuleerd, of bij een dispuut over offerteklussen schieten wij sowieso niet voor. Het kan soms overigens ook zo zijn dat wij simpelweg niet beschikken over jouw juiste rekeningnummer.
Nee, dat mag niet. Doe je dat toch, dan riskeer je een flinke boete. Lees hier hoe je dat kunt voorkomen. Klanten betalen altijd aan Zoofy .Wij werken graag volgens een ‘no-cure no-pay’ principe en dat kan alleen wanneer ook jij je aan de spelregels houdt. Het voordeel voor jou is dat je zelf de betalingen door klanten niet in de gaten hoeft te houden. Dat doen wij. Een eventueel incassotraject nemen wij voor onze rekening.
Wanneer je klussen niet tijdig bijwerkt (lees: factureert of uitstelt en in uitzonderlijke gevallen afmeldt), dan kan het gebeuren dat wij een boete (voorheen klusvergoeding) bij jou in rekening brengen. Dat bedrag kunnen we ook inhouden op de volgende uitbetaling die jij van ons ontvangt. Lees hier hoe je dit soort boetes en andere onnodige kosten kunt voorkomen.
Profiel bijwerken
Gelukkig zal dit niet vaak nodig zijn. Zorg er wel altijd voor dat wij beschikken over de juiste gegevens. Stuur een mailtje naar [email protected] en wij zorgen voor de verwerking. Zonder bijvoorbeeld het juiste bankrekeningnummer (of bij twijfels over een juiste inschrijving bij de kvk) kunnen wij jou niet uitbetalen.
Bij jouw aanmelding wordt automatisch een werkgebied ingesteld op basis van jouw woonplaats en type werkzaamheden. Gangbaar is een radius van tussen de 10 en 35 km. Dit om te zorgen dat het aangeboden werk interessant voor je is en klanten altijd een lokale vakman over de vloer krijgen. Zo kan er snel geschakeld worden en ben je niet de hele dag onderweg. Wanneer je jouw werkgebied wil aanpassen dan kun je mailen naar [email protected].
Je kunt hiervoor een mail naar ons sturen. Zoofy gelooft in vakspecialisten. Een loodgieter is nu eenmaal geen timmerman. Weet je zeker dat je gespecialiseerd bent in meerdere vakgebieden stuur dit dan naar [email protected]. Wanneer wij nieuwe diensten toevoegen aan onze site, sturen wij jou vaak ook een mailtje met de vraag of dit klussen zijn die jij graag doet.
Stoppen met Zoofy? Jammer wanneer je ons verlaat. Wil je er echt helemaal mee stoppen, stuur dan een mail naar [email protected] Wil jij je tijdelijk afmelden ivm vakantie dan kun je in de app alle meldingen uitzetten
Zoofy App
Je kan onze app installeren via een van onderstaande knoppen in de footer onderaan op de pagina.
Voor het inloggen heb je het mobiele nummer dat bij ons bekend is. Voer dat in. Per sms ontvang je daarna een code die je kunt gebruiken om in te loggen.
Heb je problemen met onze app of ontdek je een foutje, lees vooral dan eerst dit artikel door. Daarin wordt uitgelegd hoe alles werkt. Heb je daarna nog steeds hetzelfde probleem, laat het ons weten via [email protected].
Zodra jouw account is geactiveerd ontvang je een email met instructies en meer uitleg. Wanneer je onze app op jouw telefoon hebt geïnstalleerd, voer je jouw mobiele nummer in dat bij ons bekend is. Je ontvangt per sms een code die je gebruikt om in te loggen. Je kan direct starten met klussen!
Lees vooral ook goed dit artikel door. Daarin wordt uitgelegd hoe alles werkt. Lukt het je niet om in te loggen terwijl je account wel is geactiveerd neem dan contact met ons op.