Meer over Zoofy
Wij zijn een online klusplatform, opgericht in 2015, dat vraag en aanbod bij elkaar brengt door klanten direct een afspraak te laten boeken met een vakman. Ons doel is om het voor alle partijen makkelijker te maken. Klanten hoeven niet langer eindeloos rond te bellen; met een paar muisklikken vinden ze de vakman die ze nodig hebben. Ze weten direct wanneer een vakman langskomt om de klus te klaren en tegen welk tarief.
Vakmannen hoeven bij een aanvraag alleen maar te kijken of ze beschikbaar zijn en daarna op “klus aannemen” te drukken. Ze zien meteen of zij de klus kunnen doen en kunnen de afspraak direct in hun agenda zetten. Na afronding van de klus maak je bovendien binnen een paar seconden een factuur aan via onze app, en klaar ben je!
We maken het je graag zo makkelijk mogelijk. Volg deze eenvoudige stappen om aan de slag te gaan met Zoofy:
1. Klusoverzicht
Op je beginscherm in de app zie je direct alle beschikbare klussen die je kunt oppakken met tarieven incl. BTW. Bij elke nieuwe klus ontvang je een pushmelding, mits je deze aan hebt staan.
2. Bekijk en Accepteer
Bekijk de klusomschrijving, eventueel met afbeeldingen, en beschikbare data van de klant. Als de klus jou schikt, druk je op “klus aannemen”.
Voorrijkosten worden niet gefactureerd bij Zoofy, dus houd daar rekening mee!
3. Uitvoering
Ga op de afgesproken tijd en datum naar de klant, aankomst kan binnen het aangegeven tijdvak. Voer de klus professioneel uit, laat jouw werkplek netjes achter en loop alles nog één keer na met de klant.
4. Facturering
Zodra de klus is voltooid, maak je binnen enkele seconden een factuur aan via onze Zoofy app en laat de klant betalen met de QR-code zodat je verzekerd bent van een uitbetaling.
Dat is alles! Bekijk deze instructievideo voor een visuele uitleg.
Zoofy werkt samen met vakmensen die bij de Kamer van Koophandel (KvK) geregistreerd staan. In de meeste gevallen zijn dit zelfstandigen (ZZP'ers). Als jij dat bent, kun je als volgt beginnen:
Meld je aan via de app en vul jouw gegevens in. We vragen ook om een kopie van een geldig identiteitsbewijs om de identiteit van de vakman te verifiëren. Conform de AVG-regelgeving wordt deze kopie niet opgeslagen!
Na je aanmelding kun je alvast rondkijken in de app terwijl wij jouw gegevens controleren.
Je ontvangt een bericht via WhatsApp zodra je account is geactiveerd, of een mail vanuit [email protected] om de screening van jouw gegevens op te pakken. Om er zeker van te zijn dat jij bent wie je zegt dat je bent en dat we (online) geen vreemde zaken over jou tegenkomen, voeren wij een screening uit. Dit verkleint het risico dat er vakmensen op ons platform komen die geen goede kwaliteit leveren. Dit is fijn voor jou, voor ons en voor de klant.
Is jouw aanmelding goedgekeurd, dan ontvang je van ons een mail met verdere uitleg. De afspraken die gelden voor onze samenwerking zijn hier te vinden.
Bij Zoofy kunnen klanten terecht voor een breed scala aan klussen. Onze diensten zijn verdeeld over de volgende categorieën: loodgieter, elektricien, klusjesman, cv-monteur, dakdekker, vloerspecialist, schilder, hovenier, smart home installateur en meer.
Daarnaast breiden we onze diensten voortdurend uit. Tijdens je aanmelding kun je aangeven in welke categorie(ën) je graag actief wilt zijn.
Voor kleine zaken die geen onmiddellijke aandacht vereisen, vragen we jullie begrip en geduld, zodat we ons kunnen concentreren op de meest urgente kwesties. Voordat je ons benadert, kan je mogelijk al jouw antwoord hier terug vinden.
Anders kan je altijd contact opnemen via WhatsApp-chat naar 085-8088070 of per e-mail naar [email protected].
Klanten kunnen via onze website altijd een klus aanvragen; 24 uur per dag en 7 dagen per week. Zij hebben de flexibiliteit om te kiezen wanneer ze geholpen willen worden. Er zijn verschillende opties beschikbaar, deze geven een tijd van aankomst aan:
- Ochtend: 08:00 uur – 12:00 uur
- Middag: 12:00 uur – 18:00 uur
- Avond: 18:00 uur – 21:00 uur
Door deze flexibiliteit kunnen klanten altijd een tijd vinden die het beste voor hen werkt, en vakmensen kunnen hun planning hierop afstemmen.
Bij Zoofy betaal je nooit per lead (een vast bedrag voor het ontvangen van aanvragen). In plaats daarvan hanteren we een transparant lidmaatschapsmodel:
Deze bedragen zijn niet restitueerbaar. Als lid krijg je toegang tot een onbeperkt aantal klussen en zie je direct wat je per klus verdient. Verder zijn er geen extra kosten verbonden aan het klussen via Zoofy!
Vóór de klus
Zodra je een klus hebt geaccepteerd, ontvang je direct alle informatie die je nodig hebt om de klus uit te voeren. Dit omvat de naam, het adres en het telefoonnummer van de klant. In het menu van jouw “Pak direct klusjes op”-app kan je onder “Jouw klussen” meer informatie vinden per klus.
Hierdoor kun je altijd van tevoren contact opnemen om afspraken te bevestigen, extra details te bespreken of vragen te stellen.
Belangrijke tips:
Nieuwe aanvragen komen binnen via de app (en pushmeldingen). In die aanvraag staat de locatie waar de klus uitgevoerd moet worden (zonder huisnummer) en wat er moet gebeuren. Ook zie je direct wanneer de klant graag geholpen wilt worden. Komt dat moment jou goed uit, dan klik je op ja en ontvang je de rest van de informatie zodat je contact kan opnemen met de klant.
In het menu van jouw “Pak direct klusjes op”-app kan je onder “Jouw klussen” meer informatie vinden per klus. Een bevestiging van de klus wordt ook via de mail verstuurd!
Dat kan zeker! Je kunt eenvoudig via onze app een bericht sturen door op de 'Ik ben onderweg'-knop te klikken. De klant ontvangt dan automatisch een melding dat je onderweg bent.
In het menu van jouw “Pak direct klusjes op”-app kan je onder “Jouw klussen” de klus in kwestie selecteren en daar kan je de 'Ik ben onderweg'-knop gebruiken.
Gebruik ook het telefoonnummer dat je bij de klusinformatie hebt ontvangen om de klant te bellen of een berichtje te sturen. Zo weet de klant precies wanneer je aankomt.
Als je merkt dat je te laat dreigt te komen, is het belangrijk om direct actie te ondernemen. Bel de klant meteen en leg uit waarom je vertraging hebt, probeer samen een nieuwe tijd af te spreken die voor beide partijen werkt!
Het telefoonnummer van de klant kan je in jouw app onder “Jouw klussen” terugvinden.
Let op: Als de klant de klus annuleert door jouw vertraging, kunnen wij een klusboete in rekening brengen.
Om dit te voorkomen, kun je hier lezen hoe je vertragingen kunt minimaliseren en kosten kunt vermijden.
Als je een klus moet uitstellen, kun je dat doen via de app, op voorwaarde dat de klus later alsnog wordt uitgevoerd. Je vindt de optie “Klus uitstellen” onder “Jouw klussen” in de app.
Mocht je een klus toch niet kunnen uitvoeren, stuur dan een WhatsApp-bericht naar 085-8088070 met eventuele schermafbeeldingen van het klantcontact tot zover. Dit helpt ons om annuleringen efficiënt te controleren en af te handelen.
Belangrijk: Misbruik kan leiden tot het in rekening brengen van een klusboete. Je kunt hier lezen hoe je dergelijke kosten kunt voorkomen.
Dat kan vervelend zijn. Wanneer je een klus accepteert, kan je contact- en adresgegevens van de klant in jouw app terugvinden onder “Jouw klussen”. Als het lijkt alsof het adres niet klopt of onvindbaar is, neem dan direct contact op met de klant om te controleren of het huisnummer klopt en vraag om aanvullende instructies. In de meeste gevallen kan het probleem zo worden opgelost.
Als het adres echt niet klopt of je komt er niet uit, laat het ons dan zo snel mogelijk weten zodat wij je verder kunnen helpen. Stuur dan een WhatsApp-bericht naar 085-8088070 met eventueel schermafbeeldingen of jouw job ID.
Sommige plaatsen in Nederland komen twee keer voor. In heel uitzonderlijke gevallen kan hier een misverstand over ontstaan. Is dat het geval, neem dan contact op met de klant en leg de situatie uit. Laat het daarna ook aan ons weten dat het een plaats is die ver buiten jouw werkgebied valt. Dan zullen wij de klus opnieuw uitzetten bij vakmensen die wel in die regio actief zijn.
Bij Zoofy communiceren we tarieven op basis van één persoon die de klus uitvoert. Het is dus niet gebruikelijk om zonder overleg met een collega te komen. Als het absoluut noodzakelijk is om met een collega te werken (bijvoorbeeld omwille van veiligheid of verzekering), bespreek dit dan altijd vooraf met de klant. Vermeld duidelijk dat dit invloed heeft op het uurtarief.
Zorg ervoor dat je de gemaakte afspraken schriftelijk vastlegt om misverstanden achteraf te voorkomen, dit kan al geregeld zijn middels een WhatsApp-gesprek met de klant.
Als er problemen ontstaan of als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op.
De klant verwacht dat jij de klus komt uitvoeren, omdat jouw naam en telefoonnummer in de afspraakbevestiging komen te staan.
Mocht het door omstandigheden echt niet anders kunnen, informeer de klant dan vooraf. Jij blijft te allen tijde verantwoordelijk voor het goed afronden van de klus. Je kunt anderen onder jouw naam en verantwoordelijkheid laten werken, maar zorg ervoor dat dit altijd in overleg met de klant gebeurt.
Tijdens de klus
Bij Zoofy geldt: afspraak is afspraak. Dat betekent dat jij aanwezig bent bij de klant op de afgesproken dag en binnen het aangegeven tijdvak. Het helpt om de klant te berichten zodra je hun klus accepteert. Het kan gebeuren dat mensen niet direct reageren omdat ze even bezig zijn. Vaak is er niet veel aan de hand.
Mocht je de klant niet kunnen bereiken omdat de contactgegevens niet kloppen of ze voor langere tijd onbereikbaar zijn, dan kunnen wij een contactverzoek naar de klant sturen. Deel de job ID in kwestie met ons via een WhatsApp-bericht naar 085-8088070, dan vragen wij de klant om jou zo snel mogelijk te contacteren.
Ben je al op locatie en is de klant niet thuis? In dat geval mag je in de meeste gevallen een annuleringsfactuur van €25 in rekening brengen. Zorg ervoor dat je de volgende stappen hebt genomen:
Neem hiervoor wel contact met ons op!
Vakmannen kunnen een klus niet zelf annuleren. Als de klant de afspraak wil afzeggen, moet diegene dit doen via hun persoonlijke boekingspagina. Deze pagina is te vinden in de bevestigingsmail van de afspraak, voor hen heet die mail “Afspraakbevestiging”.
Ben je al op locatie en annuleert de klant ter plekke? In dat geval mag je in de meeste gevallen een annuleringsfactuur van €25 in rekening brengen. Zorg ervoor dat je de volgende stappen hebt genomen:
Neem hiervoor wel contact met ons op!
Soms kun je de klus niet in één keer afmaken, bijvoorbeeld omdat je een onderdeel moet bestellen of omdat een geschilderde muur eerst moet drogen. Overleg in dat geval met de klant wanneer je terugkomt om de klus af te maken. Pas vervolgens de uitvoerdatum van de klus aan via onze app.
Je vindt de optie “Klus uitstellen” onder “Jouw klussen” in de app of bekijk deze instructievideo.
Maak pas een totaalfactuur aan wanneer alles naar tevredenheid van de klant is afgerond!
Wanneer je een aanvraag hebt geaccepteerd, dan verwacht de klant dat je de klus ook echt kunt uitvoeren.
Mocht je tijdens het uitvoeren van de klus complicaties tegenkomen waardoor het jou niet lukt, bespreek dit dan eerst met de klant. Leg vriendelijk uit wat er aan de hand is. Neem daarna contact op met ons, zo kunnen wij bepalen of we de klant op een andere manier kunnen helpen en kunnen wij jou eventueel een onderzoeksvergoeding bieden!
Let op: Als jij de klus door jouw toedoen niet kunt uitvoeren, breng de klant dan niets in rekening.
Zoofy richt zich voornamelijk op klussen waarvoor meestal geen offerte nodig is, we zijn namelijk fan van kleine klussen die voor een vooraf bepaald tarief geklaard kunnen worden. Klanten boeken direct een vakman voor het uitvoeren van een klus. Als de klant in de beschrijving niet duidelijk heeft aangegeven dat diegene eerst een (vrijblijvende) offerte wil ontvangen, mag je de afspraak als een klus beschouwen. Bespreek dit op een vriendelijke manier met de klant en meet alle maten op om een goede prijsindicatie te kunnen geven. Spreek af dat je een onderzoeksfactuur in rekening brengt voor het inmeten. Dit bedrag breng je in mindering als de klus uiteindelijk doorgaat.
Als de klant van tevoren heeft aangegeven dat het om een offerte gaat en jij hebt de klus toch geaccepteerd, dan moet je de klant voorzien van een vrijblijvende prijsindicatie zonder daarvoor kosten in rekening te brengen.
Voor hulp: Voorzie de klant altijd van een professioneel opgestelde offerte, dit kunnen wij voor jou regelen! Geef dan jouw werkuren, materiaalkosten en bijkomende kosten door aan de klantenservice.
eriaalkosten en bijkomende kosten door aan de klantenservice.Het kan gebeuren dat er tijdens een klus iets misgaat. Jij blijft echter verantwoordelijk voor een professionele uitvoering van je werkzaamheden. Als je schade aanricht of ondeugdelijk werk levert, kun je aansprakelijk worden gesteld door de klant. Daarom is het essentieel dat je een goede aansprakelijkheidsverzekering hebt afgesloten.
Als je tijdens een klus per ongeluk schade veroorzaakt, zoals het omstoten van een vaas of het beschadigen van een muur, werk dan proactief aan een oplossing. Vaak is een klant redelijk als je meedenkt over een oplossing. Houd er rekening mee dat als je het probleem aan ons overlaat, wij mogelijk een bedrag van jouw inkoopfactuur kunnen aftrekken.
In de meeste gevallen kun je beter je verzekering inschakelen om de schade te dekken. Je hebt immers een verzekering om je in dergelijke situaties te ondersteunen.
Je mag altijd het eerste uur in rekening brengen voor een klus, zelfs als deze al na 15 of 30 minuten is opgelost. Als dit het geval is, vraag dan vriendelijk aan de klant of er nog andere kleine klusjes zijn die je kunt oppakken. Dit laat zien dat je klantgericht bent en helpt om een goede indruk achter te laten.
Klanttevredenheid is essentieel, want een tevreden klant geeft je een top review, en dat is belangrijk. Positieve reviews kunnen je een voorsprong geven bij het ontvangen van nieuwe aanvragen. Door net dat beetje extra service te bieden, vergroot je de kans op vervolgklussen en aanbevelingen.
Als de klus klaar is en de klant tevreden is, is het tijd om een factuur aan te maken. Doe dit direct na afronding van de klus via onze app. Volg deze stappen (of bekijk deze instructievideo).
… of e-mail: De factuur wordt automatisch per e-mail naar de klant verstuurd, eventueel kan er ook nog zo betaald worden!
Belangrijk: Klanten betalen ALTIJD aan Zoofy, nooit direct aan de vakman.
Na de klus
Ja, zodra jij via de app een factuur aanmaakt, ontvang je van ons een PDF-document per e-mail waarop jouw vergoeding voor de uitgevoerde klus staat. Dit kun je gebruiken voor jouw eigen administratie. Wij boeken dit bedrag ook automatisch in ons systeem, zodat we precies weten hoeveel we jou moeten uitbetalen. Hierdoor hoef je ons geen aparte factuur te sturen. Dit proces heet 'reversed billing' en bespaart jou administratief werk!
Heb je een boekhouder? Dan kun je het document met de vergoeding eenvoudig doorsturen voor verdere verwerking in jouw administratie.
Als de klant direct na de klus aangeeft dat er iets niet goed is gegaan, bespreek dan samen een oplossing. Het is belangrijk om eventuele problemen op een vriendelijke manier op te lossen. Je hebt altijd het recht om een tweede kans te krijgen om het probleem alsnog te verhelpen, dat is immers wettelijk bepaald!
Lukt het niet om het probleem op te lossen of kom je er niet uit met de klant, laat ons dit dan weten. Als wij een klacht van een klant ontvangen, zullen we eerst bij jou informeren wat er volgens jou aan de hand is. Bij schade of ondeugdelijk werk vragen we de klant om ons foto’s van de situatie te sturen, deze zou jij uiteraard ook al kunnen sturen.
We verwachten van jou dat je met ons meedenkt om tot een oplossing te komen. Daarnaast eisen we dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt met voldoende dekking. In het geval van door jou veroorzaakte schade kun je mogelijk een beroep doen op deze verzekering.
Als je niet meewerkt, kan het zijn dat wij zelf een oplossing moeten bedenken, dit kan invloed hebben op jouw factuur. Over de uitkomst zullen wij jou informeren.
We verwachten dat je elke klus die je accepteert naar tevredenheid van de klant uitvoert. Alleen klanten kunnen een klus annuleren.
Mocht je een klus toch niet kunnen uitvoeren, stuur dan een WhatsApp-bericht naar 085-8088070 met eventuele schermafbeeldingen van het klantcontact tot zover. Dit helpt ons om annuleringen efficiënt te controleren en af te handelen.
Belangrijk: Misbruik kan leiden tot het in rekening brengen van een klusboete. Je kunt hier lezen hoe je dergelijke kosten kunt voorkomen.
Geweldig! Dat betekent dat de klant tevreden is over je werk, daar mag je trots op zijn.
Als een klant binnen 24 maanden na de oorspronkelijke klus een vervolgklus wil, moet je deze opnieuw via Zoofy aanmelden. In jouw app, onder “Afgeronde klussen”, kun je de functie “Vervolgklus” gebruiken om dit zelf te doen.
Mocht dat niet lukken, dan kun je ons een bericht sturen met het oorspronkelijke klusnummer en de nieuwe uitvoerdatum. Wij zorgen ervoor dat de klus weer in je overzicht komt te staan.
Factureren
Als de klus klaar is en de klant tevreden is, dan is het tijd om een factuur aan te maken. Doe dit direct na afronding van de klus via onze app. Volg deze stappen (of bekijk deze instructievideo):
E-mail: De factuur wordt automatisch per e-mail naar de klant verstuurd. De klant kan ook via deze weg betalen.
Belangrijk: Klanten betalen ALTIJD aan Zoofy, nooit direct aan de vakman.
Je mag altijd het eerste uur in rekening brengen voor een klus, zelfs als deze al na 15 of 30 minuten is opgelost. Als dit het geval is, vraag dan vriendelijk aan de klant of er nog andere kleine klusjes zijn die je kunt oppakken. Dit laat zien dat je klantgericht bent en helpt om een goede indruk achter te laten.
Klanttevredenheid is essentieel, want een tevreden klant geeft je een top review, en dat is belangrijk. Positieve reviews kunnen je een voorsprong geven bij het ontvangen van nieuwe aanvragen. Door net dat beetje extra service te bieden, vergroot je de kans op vervolgklussen en aanbevelingen.
Nee, bij Zoofy worden er geen voorrijkosten of reiskosten gerekend. Het tarief begint pas te lopen vanaf het moment dat je op locatie bent. Je mag echter wel altijd het eerste uur volledig in rekening brengen bij een geklaarde klus.
Als je tijdens de klus materialen moet halen, communiceer dit dan altijd duidelijk naar de klant. Voor de tijd die je besteedt aan het halen van materialen kun je €30 in rekening brengen, op voorwaarde dat dit onvoorziene omstandigheden betreft waarvan op voorhand niet bekend was dat er materialen gehaald moesten worden.
Zoofy richt zich voornamelijk op klussen waarvoor meestal geen offerte nodig is, we zijn namelijk fan van kleine klussen die voor een vooraf bepaald tarief geklaard kunnen worden. Klanten boeken direct een vakman voor het uitvoeren van een klus.
Als de klant in de beschrijving niet duidelijk heeft aangegeven dat diegene eerst een (vrijblijvende) offerte wil ontvangen, mag je de afspraak als een klus beschouwen. Bespreek dit op een vriendelijke manier met de klant en meet alle maten op om een goede prijsindicatie te kunnen geven. Spreek af dat je een onderzoeksfactuur in rekening brengt voor het inmeten. Dit bedrag breng je in mindering als de klus uiteindelijk doorgaat.
Als de klant van tevoren heeft aangegeven dat het om een offerte gaat en jij hebt de klus toch geaccepteerd, dan moet je de klant voorzien van een vrijblijvende prijsindicatie zonder daarvoor kosten in rekening te brengen.
Voor hulp: Voorzie de klant altijd van een professioneel opgestelde offerte, dit kunnen wij voor jou regelen! Geef dan jouw werkuren, materiaalkosten en bijkomende kosten door aan de klantenservice.
Na succesvolle afronding van een klus moet je direct een factuur aanmaken. Laat de klant direct met de QR-code betalen zodat jij verzekerd bent van een uitbetaling.
De factuur wordt automatisch per e-mail naar de klant verstuurd. De klant kan ook via deze weg betalen, uiteraard bij tevredenheid. Als dit niet mogelijk is, hanteren wij een betaaltermijn van 4 dagen waarna de betaalherinneringen beginnen. Na 28 dagen wordt de factuur overgedragen aan ons incassobureau zodat zij verder kunnen gaan met de incassering van jouw vergoeding.
Uitbetalingen
Zoofy betaalt elke maandag uit. We hanteren een uitbetalingstermijn van 29 dagen na het indienen van je factuur.
Bijvoorbeeld, als je een factuur hebt ingediend voor de periode van 1 tot 7 juli, wordt deze uitbetaald op maandag 5 augustus, onder voorbehoud dat er geen klachten zijn en de factuur door de klant is betaald.
Als er een klacht is ingediend door de klant of als er sprake is van ontevredenheid, is het belangrijk dat deze eerst op een goede manier wordt opgelost. De klant kan namelijk de betaling tijdelijk hebben opgeschort.
Als de betaling daarna alsnog binnenkomt, zorgen wij ervoor dat dit zo snel mogelijk aan jou wordt uitgekeerd. Wij schieten geen facturen voor die zijn aangemaakt omdat de klant niet thuis was, omdat er is geannuleerd, of bij geschillen over offerteklussen.
Soms kan het ook voorkomen dat wij niet beschikken over jouw juiste rekeningnummer, geef deze dan even door aan de klantenservice!
Nee, het is niet toegestaan om zelf af te rekenen met een klant buiten Zoofy om. Indien je dit toch doet, riskeer je een aanzienlijke klusboete van €2000 excl. BTW. Klanten dienen altijd aan Zoofy te betalen en hulp hierbij bieden we natuurlijk graag, stuur dan een WhatsApp-bericht naar 085-8088070.
Het voordeel voor jou is dat je niet zelf de betalingen van klanten hoeft te beheren; dat doen wij. Indien nodig nemen wij ook het incassotraject voor onze rekening.
Als het niet lukt om klussen tijdig bij te werken (denk aan het factureren, uitstellen of in uitzonderlijke gevallen annuleren), dan kan het voorkomen dat wij een klusboete bij jou in rekening brengen. Dit bedrag kan worden ingehouden op de volgende uitbetaling die je van ons ontvangt.
Belangrijk: Misbruik kan leiden tot het in rekening brengen van een klusboete. Je kunt hier lezen hoe je dergelijke kosten kunt voorkomen.
Mocht zo’n klusboete onterecht zijn, dan is het belangrijk om met jouw kant van het verhaal via mail te reageren op de boete die vanuit [email protected] verstuurd is!
Profiel bijwerken
Het is belangrijk dat we altijd beschikken over jouw actuele gegevens. Mocht je wijzigingen moeten doorgeven, stuur dan een e-mail naar [email protected] met daarin de juiste bedrijfsgegevens.
Wij zorgen ervoor dat je gegevens correct worden verwerkt. Zonder bijvoorbeeld het juiste bankrekeningnummer (of als er twijfels zijn over je inschrijving bij de KvK), kunnen we je niet uitbetalen.
Om de bedrijfsgegevens compleet te maken, is het noodzakelijk dat vakmannen het volgende aanleveren:
Bij jouw aanmelding wordt automatisch een werkgebied ingesteld op basis van jouw woonplaats en het type werkzaamheden dat je uitvoert. Dit werkgebied heeft doorgaans een radius van tussen de 10 en 35 km. Dit zorgt ervoor dat het werk dat wordt aangeboden interessant voor je is en dat klanten altijd een lokale vakman kunnen vinden. Op die manier kan er snel worden geschakeld en hoef je niet de hele dag onderweg te zijn.
Wil je jouw werkgebied aanpassen? Je vindt de optie “Jouw werkgebied” onder “Profiel” in de app.
Let op: Voorrijkosten worden niet gefactureerd bij Zoofy, dus houd daar rekening mee!
Bij Zoofy geloven we in vakspecialisten. We begrijpen dat een loodgieter niet hetzelfde is als een timmerman. Als je zeker weet dat je gespecialiseerd bent in meerdere vakgebieden, stuur dan een e-mail naar [email protected]. met daarin jouw gewenste vakgebieden met een toelichting over jouw referenties, recensies en/of een portfolio. We helpen je graag om jouw vakgebieden aan te passen, mits dat gepast is.
Daarnaast sturen we vaak e-mails wanneer we nieuwe diensten toevoegen aan onze website. Op die manier kunnen we jou informeren over klussen die bij jouw specialisatie passen.
Stoppen met Zoofy? Dat is jammer om te horen. Als je jouw lidmaatschap helemaal wilt opzeggen, dan moet je dat schriftelijk opzeggen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Hierbij geldt een opzegtermijn van één maand. Als er geen opzegging plaatsvindt, wordt het lidmaatschap automatisch met een maand verlengd en wordt er automatisch een factuur gegenereerd.
Als je tijdelijk wilt afmelden vanwege vakantie, kun je alle meldingen uitschakelen in de app.
Zoofy Pro-App
Je kunt onze app installeren via een van de knoppen onderaan de pagina in de footer.
Om in te loggen, gebruik je het mobiele nummer dat bij ons bekend is. Voer dit nummer in. Je ontvangt vervolgens een sms met een code waarmee je kunt inloggen.
Heb je problemen met onze app of ontdek je een foutje, lees vooral dan eerst dit artikel door. Daarin wordt uitgelegd hoe alles werkt.
Heb je daarna nog steeds hetzelfde probleem, stuur dan een WhatsApp-bericht naar 085-8088070 met eventuele schermafbeeldingen.
Zodra jouw account is geactiveerd, ontvang je een e-mails met instructies en meer uitleg. Nadat je onze app op je telefoon hebt geïnstalleerd, voer je je mobiele nummer in dat bij ons bekend is. Vervolgens ontvang je een sms met een code waarmee je kunt inloggen. Zo kun je direct aan de slag met klussen, mits de screening afgerond is en het lidmaatschap betaald is.
Lees ook ons artikel Lees ook.
Mocht het niet lukken om in te loggen nadat je account is geactiveerd, neem dan contact met ons op. Stuur dan een WhatsApp-bericht naar 085-8088070 met eventuele schermafbeeldingen.