Samenwerking met bouwmarkten breidt steeds verder uit

Bijgewerkt op: 21-08-2023

~ 2 min. lezen

Zoofy bouwt samenwerkingen met bouwmarkten uit

Onlangs bij de Praxis Doe-Het-Zelf Center B.V. geweest? Deze kaarten al gespot? Samen met Praxis zijn we onlangs gestart met het plaatsen van QR-codes aan de schappen in de winkels, zodat je bij het fysiek kopen van producten meteen een installatie kan boeken.

Schapkaarten bij Praxis

De schapkaarten hangen in alle winkels bij de afdelingen elektra, installatiemateriaal, sanitair, laminaat en deuren. Elke afdeling heeft zijn eigen QR-code die de consument direct naar de juiste pagina leidt voor de montageservice.

Daarnaast biedt de website van Gamma nu onze montageservice aan in de vorm van een vinkje bij kranen. Dit gaan we langzaam uitrollen naar meerdere productgroepen.

Hoe werken wij samen met o.a. bouwmarkten

De bouwmarkten bieden Zoofy aan via de webshop, waardoor klanten de service gemakkelijk kunnen bestellen bij de gekochte artikelen. Het voordeel van deze samenwerking is dat klanten van de bouwmarkten een extra service kunnen verlenen & daarmee ook hun eigen omzet kunnen verhogen. Daarnaast is het voor hun klanten ideaal, want die hoeven niet meer zelf te klussen. En kunnen door de eenvoud van Zoofy gemakkelijk een vakman inboeken.

Waarom de installatie regelen via Zoofy

De kosten kunnen variƫren van enkele euro's tot meer dan honderd euro. Het is vaak beter om een vakpersoon in te schakelen als je een bouwmarkt product wilt bestellen. Het is vaak beter om een vakpersoon in te schakelen als je bijvoorbeeld een kraan wil plaatsen, of je toilet ruimte wil voorzien van een nieuwe toilet. Zo weet je zeker dat je producten goed installeert worden een debacle met lekkages jou bespaard blijft.