Hoe werkt Zoofy SnelBetaald?
In de Zoofy pro app kun je straks in je profiel bij ‘Mijn voorkeuren’ aangeven of je gebruik wilt maken van de service Zoofy SnelBetaald. De facturen die je daarna aanmaakt, worden dan altijd binnen 8 tot 14 dagen uitbetaald, mits:
1. De klus op de afgesproken klusdatum is gefactureerd
2. De klus direct via de QR-code of via de mail is betaald
3. Er geen klachten zijn over het geleverde werk
De betalingen doen we nog steeds alleen op maandag. Als je een klus factureert, krijg je het geld niet de eerstvolgende maandag, maar de maandag daarna uitbetaald.
Voorbeeld: factureer je op een woensdag?
👉Dan wordt je factuur de maandag erna in die week verwerkt
👉En ontvang je je uitbetaling 12 dagen later de week daarop op maandag
Om deze nieuwe service mogelijk te maken, stappen we over op een andere werkwijze en systeem dat extra inzet van ons team vraagt. We rekenen hiervoor een percentage van 2,95% per factuur. Je draagt per kalenderjaar maximaal €500,- bij om deze service mogelijk te maken. Bereik je dit bedrag? Dan worden alle klussen die je daarna in dat jaar factureert ook binnen 8 tot 14 dagen uitbetaald, zonder een extra bijdrage👍.
Als vakman bepaal je zelf op welke klussen je de Zoofy SnelBetaald service wil activeren. De service is goed ingeschakeld als je op je inkoopfactuur het Zoofy SnelBetaald kenmerk ziet. Zie het voorbeeld.
We hopen dat Zoofy SnelBetaald je helpt om je geldstromen beter te plannen en zo bijdraagt aan meer gebruik van en hogere tevredenheid van Zoofy!