Hoe werkt Zoofy SnelBetaald?

Jelle - Zoofy Vakman Expert

Bijgewerkt op: 28-11-2025

~ 2 min. lezen

In de Zoofy pro app kun je straks in je profiel bij ‘Mijn voorkeuren’ aangeven of je gebruik wilt maken van de service Zoofy SnelBetaald. De facturen die je daarna aanmaakt, worden dan altijd binnen 8 tot 14 dagen uitbetaald, mits:

1. De klus op de afgesproken klusdatum is gefactureerd
2. De klus direct via de QR-code of via de mail is betaald
3. Er geen klachten zijn over het geleverde werk

De betalingen doen we nog steeds alleen op maandag. Als je een klus factureert, krijg je het geld niet de eerstvolgende maandag, maar de maandag daarna uitbetaald.

Voorbeeld: factureer je op een woensdag?
👉Dan wordt je factuur de maandag erna in die week verwerkt
👉En ontvang je je uitbetaling 12 dagen later de week daarop op maandag

Om deze nieuwe service mogelijk te maken, stappen we over op een andere werkwijze en systeem dat extra inzet van ons team vraagt. We rekenen hiervoor een percentage van 2,95% per factuur. Je draagt per kalenderjaar maximaal €500,- bij om deze service mogelijk te maken. Bereik je dit bedrag? Dan worden alle klussen die je daarna in dat jaar factureert ook binnen 8 tot 14 dagen uitbetaald, zonder een extra bijdrage👍.

Als vakman bepaal je zelf op welke klussen je de Zoofy SnelBetaald service wil activeren. De service is goed ingeschakeld als je op je inkoopfactuur het Zoofy SnelBetaald kenmerk ziet. Zie het voorbeeld.



We hopen dat Zoofy SnelBetaald je helpt om je geldstromen beter te plannen en zo bijdraagt aan meer gebruik van en hogere tevredenheid van Zoofy!

Jelle - Zoofy Vakman Expert

Jelle is binnen Zoofy de stem en sparringpartner van de vakman. Hij staat dagelijks in contact met professionals en haalt snel op wat er goed gaat en waar ze tegenaan lopen. Die inzichten vertaalt hij naar concrete verbeteringen in onze service, zoals betere communicatie, slimmere matching en minder drempels in de app. Hij vraagt door op feedback om niet alleen issues te fixen, maar structureel het vakmanproces te verbeteren. Tegelijk denkt hij continu vooruit over het ontwikkelen van het lidmaatschap en de voordelen. Zo zorgt hij dat het lidmaatschap steeds beter aansluit op wat vakmannen echt nodig hebben: kwalitatieve klussen, gemak en zekerheid.

Stuur mij een bericht via WhatsApp voor vragen