Belangrijk: zo verdien je meer via Zoofy en voorkom je boetes
Beste vakman,
Zoofy bestaat inmiddels 10 jaar. Dat hebben we te danken aan jou en aan duizenden andere vakmannen die iedere dag betrouwbaar en vakkundig werk leveren. Daar zijn we trots op en we willen je daar oprecht voor bedanken.
Tegelijkertijd zien we nog steeds (en steeds duidelijker) dat sommige betalingen voor Zoofy-klussen geheel of deels buiten het platform om worden geregeld. Om dit te voorkomen zijn we helaas genoodzaakt om maandelijks boetes van €2.000 uit te delen. We snappen dat een betaling buiten Zoofy soms onschuldig lijkt, maar het schaadt het platform waar we allemaal van profiteren.
Wat is onze afspraak?
Alle klussen die je via Zoofy hebt aangenomen, moeten volledig via Zoofy worden betaald. Dit geldt tot 24 maanden na de laatste klus bij dezelfde klant, zoals vermeld in onze algemene voorwaarden.
Met de recente update van de vervolgklus-functie in de app kun je vervolgklussen en bijbehorende betalingen nu heel eenvoudig verwerken. We blijven onze dienstverlening verbeteren, zodat jij geen reden hebt om Zoofy te passeren.
Waarom is dit zo belangrijk?
Als alle betalingen via Zoofy verlopen, kunnen wij blijven investeren in:
✅ Hogere vergoedingen
✅ Snellere uitbetalingen
✅ Meer interessante klussen in de app
En dat is nog niet alles. Klik hier om te zien wat Zoofy achter de schermen allemaal doet om het jou zo makkelijk mogelijk te maken, nu én in de toekomst.
De service van Zoofy
We willen dat jij geen enkele reden meer hebt om buiten Zoofy om te werken. Jij bent degene die het vertrouwen wint, vakmanschap laat zien en de klant tevreden maakt. Samen kunnen we daar trots op zijn en blijven bouwen aan een platform waar iedereen beter van wordt.
Namens het hele Zoofy-team,
met vriendelijke klusgroet,
Derick Mekking
Algemeen directeur Zoofy