Vakman van de maand september
Bijgewerkt op: 21-08-2023
~ 3 min. lezen
Peter Peters is onze vakman van de maand september! Hij vindt Zoofy bijna te mooi om waar te zijn. Wij vinden hetzelfde van zijn lofzang over ons platform. Go Peter! Vakmannen zoals jij hebben wij er heel graag bij.
We spraken Peter over zijn samenwerking met Zoofy
“Ik zou eerst beginnen met een andere partij, maar dat duurde erg lang. Toen heb ik Google geraadpleegd en zo kwam ik bij Zoofy uit. Ik vind alles erg duidelijk. Je weet meteen waar je aan toe bent. De app is toegankelijk; ik kwam makkelijk binnen, zonder al te veel gedoe. Je weet zelf de prijs en kunt eenvoudig kiezen wat je wel of niet kunt doen.
Het is ook heel leuk dat mijn werk zo afwisselend is. Het mooiste vind ik als ik een klant een totaalpakket kan aanbieden: Stel, je wordt opgeroepen voor een computerprobleem, dat blijkt dan een internetprobleem. Het modem moet ergens anders aangesloten worden en daar blijkt geen stroompunt te zitten. Dan kan ik zeggen tegen de klant: ‘Geen zorgen, ik kan dit helemaal voor u regelen’ Zo neem ik alle zorgen uit handen. Dat vind ik fijn, net als de vrijheid om mijn eigen planning te bepalen.
Een groot verschil van Zoofy ten opzichte van andere apps vind ik dat de tarieven erg duidelijk zijn. Ik voel niet dat me iets wordt opgelegd. Bij veel platformen heb ik wel eens het idee: ‘Waar doe ik het eigenlijk voor?’ Bij Zoofy heb ik dat niet. Bovendien worden betalingen snel afgehandeld, dat heb ik vaak genoeg anders meegemaakt.
Zoofy leek voor mij in het begin bijna te mooi om waar te zijn. Ik was zelfs een beetje achterdochtig. Ik weet nu; er zit geen addertje onder het gras.
Veel hooi op de vork
Het enige gevaar is dat ik soms geneigd ben om te veel hooi op mijn vork te nemen. De app is erg uitnodigend en voor mij zelfs een tikje verslavend; als ik zie dat ik vorige maand een bepaald aantal klussen heb gedaan, dan denk ik: ik ga eens kijken of ik daar volgende maand overheen kan.
Als ik andere vakmannen spreek, verwijs ik ze graag door. Als ze met een ander platform werken en ik merk dat ze niet tevreden zijn, dan zeg ik: ‘misschien kun je Zoofy eens proberen’. Of ik nog tips heb voor andere mensen die dit werk willen doen? Ja hoor! Stel jezelf servicegericht op en dan kom je een heel eind. Kijk eens verder of je echt alle problemen uit handen kan nemen.”