Vakman van de maand oktober 2022: Nourdin Bajja
Bijgewerkt op: 21-08-2023
~ 4 min. lezen
Nourdin Bajja is onze vakman van de maand oktober, en wát voor één! Hij is een echte Zoofy-fan en heeft zelfs zijn vrienden verslaafd gemaakt aan de Zoofy-app. “Mijn vrienden zijn nu bijna mijn concurrenten geworden, ze pakken zoveel klussen op!” Lekker bezig, Nourdin. Wij zijn ook fan van vakmannen zoals jij!
Marketing wordt voor je gedaan
“De samenwerking met Zoofy bevalt me enorm goed. Het fijne vind ik dat jullie echt de marketing voor mij doen. Ik heb geprobeerd om zelf klanten naar me toe te trekken, maar dat is echt lastig.
Ik heb ook geklust via andere platformen, maar dat beviel niet zo. Ik moest overal zelf achteraan, moest lang wachten op mijn geld en vaak klopte het allemaal niet. Bij Zoofy is er nog nooit wat misgegaan. Als ik iets aan te merken had zou ik het écht zeggen, maar ik kan niks bedenken.
Direct afrekenen via QR-code
De nieuwe functie, de QR-code, was echt een wens van me. Zo kan ik de klant meteen na de klus laten betalen, dat vindt de klant ook vaak een stuk duidelijker. En ik ben verzekerd van mijn betaling. Ik ben er heel blij mee!
Elke werkdag ziet er anders uit; ik kan aannemen waar ik zelf zin in heb en wat ik zelf leuk vind om te doen. Die variatie in het werk is iets wat voor mij heel erg goed werkt en waar ik erg vrolijk van word. Alles is heel goed georganiseerd. De samenwerkingen met andere bedrijven zoals IKEA en de bouwmarkten vind ik ook heel erg leuk; het zorgt voor nóg meer variatie en het geeft me een veilig gevoel dat deze bedrijven met jullie samenwerken.
Teamwork
Als de klus erop zit, vind ik het heerlijk om lekker te Netflixen, maar mijn absolute nummer 1 is de Formule 1. Eerlijk gezegd klus ik liever dan dat ik mijn hobby’s uitvoer, maar voor de autoraces maak ik echt een uitzondering. Ik zorg er echt voor dat ik op tijd thuis ben om de races te kunnen zien. Fijn dat dat zo kan, ik maak zelf mijn eigen agenda. Max Verstappen is al kampioen, dus nu vind ik het niet zo erg om hier en daar een race te missen, maar de vorige wedstrijden heb ik echt állemaal kunnen zien.
Teamwork, dat is wat ik zo gaaf vind aan de Formule 1. Sommige mensen zien alleen maar autootjes die rondjes racen, maar het gave vind ik juist al het werk dat eraan vooraf is gegaan; van de bandenkeuze tot de tactiek, alles is uitgedacht. Daar houd ik van. Het klinkt misschien een beetje gek, maar dat is wat ik ook in mijn werk probeer toe te passen. Ik probeer mezelf steeds verder te ontwikkelen, zodat ik steeds meer klussen kan aannemen.
Een gaaf voorbeeld vind ik de PAX-kasten van Ikea. Als ik zo’n kast in elkaar heb gezet, bied ik de klant vaak aan om de ruimtes tussen de muren en de kasten op te vullen. Dan lijkt het net een inbouwkast; zo mooi. Ik vind het heel gaaf om zo écht mee te denken met de klant.
Zoofy-verslaafd
Inmiddels heb ik al mijn vrienden verslaafd gemaakt aan de Zoofy-app. Eerst pakten ze af en toe een klusje op, inmiddels klussen ze dagelijks voor Zoofy. Mijn vrienden zijn nu mijn concurrenten geworden! Nee hoor, ik ben hartstikke trots op hen. Er zijn zeker tien mensen die ik dagelijks zie, die klussen voor Zoofy. Ook hierin komt het teamwork weer naar voren. Komt er eens wat tussen? Dan klop ik meteen bij één van mijn maten aan, zo helpen we elkaar.
Wel zou ik iedereen willen meegeven: neem alleen klussen aan die je echt aan kunt. Als je iets niet kunt, moet je eerlijk zijn tegen de klant. Zo houd je een schoon platform en weet je zeker dat de klant helemaal blij gaat zijn.
Niet veranderen, Zoofy! Ik ben een echte fan, en mijn vrienden inmiddels ook!”