Zoofy installatie & montageservice voor uw bedrijf

Steeds minder Nederlanders hebben tijd, zin, de kennis of het gereedschap om zelf te klussen. Mensen maken zelf geen kraan meer, maar bestellen een nieuwe kraan incl. installatieservice via de webshop. De vraag naar het uitbesteden van een klus door een betrouwbare vakman groeit.
Zoofy is het grootste online platform van Nederland waar consumenten direct, snel en gemakkelijk een betrouwbare vakman boeken voor een vaste prijs via een veilig platform. Met sterk een netwerk van 20.000 vakmannen hebben wij een aanbod van 1.000 specifieke klusjes in heel Nederland.
Wij zijn in staat om in de randstad binnen 20 min een vakman te regelen. 

Wat is de waarde van de Zoofy installatie & montage?

De Zoofy service maakt het mogelijk dat uw bedrijf een service aanbiedt die de behoefte van uw klant vervult. Daarmee vergoot u de relevantie van uw propositie om klanten te binden en te behouden. Enkele voordelen die wij zien vanuit de praktijk voor onze partners zijn:

1. Meer klanten ➜ hogere conversie door maximale ondersteuning / ontzorging
2. Minder retouren of klachten ➜ je koopt product incl de juiste montage voor gebruik
3. Extra inkomsten ➜ maximaliseren van omzet door upselling en cross-selling
4. Sterkere klantenbinding ➜ Regisseur van de totaaloplossing - One Stop Shop
5.  Maximale relevantie ➜ makkelijk overstap van How-To-Do-It naar Do-It-For-Me
6. Vergroten onderscheidend vermogen ➜ competitie met lage prijs bij Amazon / Bol

Een selectie van onze bestaande partners?

Vereniging Eigen Huis Zoofy



Hoe werkt de Zoofy installatie & montageservice?

Zoofy heeft een service ontwikkeld die consumenten en vakmannen in staat stelt om makkelijk, snel en veilig een klus te boeken en op te pakken. De bestaande service voor de klant wordt aangepast voor de consument die via uw bedrijf, onze partner, een klus boekt bij Zoofy. 

1. Consument boekt klus via partner platform (online of offline)
Consument boekt een afspraak met een vakman voor een vaste prijs via het platform. De consument krijgt daarvan een melding per email of wordt gebeld om de afspraak verder in te plannen. Het proces is afhankelijk van de type service en koppeling met Zoofy. Wij werken op dit moment met de volgende koppelingen of integraties.

  • Weblisting ➜ De installatie en montageservice als product listing of variant op webshop plaatsen
  • iFrame ➜ De installatie en montageservice per klus op de website integreren
  • Affiliate link ➜ Een link of button direct naar ons formulier om de klus te boeken via Zoofy
  • SaaS oplossing via API ➜ Een eigen interface via API gekoppeld aan onze service 

2. De vakman accepteert de klus 
De afspraak kan automatisch al worden ingepland vie de API, iFrame of Affiliate link en klanten behouden de controle over deze afspraak. Duurt de levering van het product wat langer of komt het gekozen moment toch niet uit? Dan kan de consument eenvoudig de afspraak wijzigen via de Zoofy-app of website.

3. De vakman voert de klus uit
Vakman gaat met de juiste informatie over de opdracht naar locatie en voert de benodigde werkzaamheden uit. De klus informatie kan per partner en per klus worden aangepast om de vakman beter te instrueren over wat er moet worden gedaan. 

4. De consument betaalt Zoofy en Zoofy betaalt de vakman wanneer de klant tevreden is
Zoofy verdient alleen bij succesvol uitgevoerde klussen, daarom werken we alleen met hoog gewaardeerde vakmannen die door heel Nederland zitten.(Landelijke dekking) Na iedere montageklus is er namelijk de mogelijkheid voor de klant  de om een review achterlaten voor de vakman. Vakmannan die niet aan de standaard voldoen worden van het platform verwijderd. 

Wanneer kies je voor de Zoofy installatie en montageservice?



Zoofy verdient alleen bij succesvol uitgevoerde klussen, daarom werken we alleen met hoog gewaardeerde vakmannen die door heel Nederland zitten (Landelijke dekking). Alle vakmannen worden vooraf uitgebreid getoetst op kwaliteit en betrouwbaarheid. Na iedere installatie en of montageklus is er de mogelijkheid voor de klant om een review achterlaten voor de vakman. Vakmannen die niet aan onze standaard voldoen worden direct van het platform verwijderd.

Nu aanmelden

Wat zijn de verschillende service koppelingen en integraties die Zoofy levert?

Zoofy biedt voor bedrijven diverse integratie en werkt zo succesvol samen met diverse gerenommeerde partners zoals GAMMA, Hornbach, Karwei, Bol., FonQ, Praxis, Betersport en nog vele anderen. Misschien heb je ook wel eens onze tv commercial al voor bij zien komen.

Bij een partner werken we samen aan integraties, waarbij we elkaar versterken. Dit is met name interessant voor partners die producten of services aanbieden en een verlengstuk zoeken om de consument beter te bedienen. Bijvoorbeeld in het proces van het kopen van een apparaat, waarbij dan een installatieservice of montage service kan worden geboden. Dat laatste is dan een integratie met Zoofy.nl.

1. Weblisting ➜ 
Elke taak heeft een webshop listing. De klant heeft een eigen partner portal omgeving om klussen (handmatig of automatisch) in te voeren, klanten te beheren en de status per klus te bekijken. De listing kan ook een montage zijn als variant op een bestaand product binnen een webshop. 

2. iFrame ➜ 
Het standaard zoofy service formulier wordt getoond op de website van de partner. De opdrachten worden direct in het Zoofy systeem ingeschoten vanuit de website van de partner. Het formulier kan worden aangepast o.b.v. taal en specifieke klus.

3. SaaS oplossing via API ➜ Een plugin waarbij de interface van de eigen webshop in herkenbare look & feel via een API direct communiceert en data deelt met de Zoofy service om de klantreis volledig te faciliteren. 

4. Affiliate link ➜ Linkjes (tekst, buttons & banners) op websites, apps en e-mails die verwijzen naar specifieke pagina’s op zoofy.nl en via UTM tags en affiliate tool worden gerapporteerd aan de partner

Voor het affiliate programma werkt Zoofy samen met Daisycon. Geld verdienen met het affiliate programma van Zoofy is zo gefikst! Binnen de affiliate omgeving van Daisycon vind je al onze creatives zoals banners, tekstlinks etc. 

Plaats gemakkelijk een banner of link op je website, blog, in je app of e-mail. Breng Zoofy.nl onder de aandacht van je bezoekers. Als bezoekers via jou worden doorverwezen naar Zoofy.nl en overgaan tot het boeken van een vakman, ontvang je hiervoor een vergoeding.

Geinteresseerd? Meld je dan nu (gratis) aan bij Daisycon.

Case Study Bol.com

Met de montagedienst van Zoofy kunnen klanten optimaal genieten van hun nieuwe aankoop op Bol.com. Stel een klant bestelt een kraan op Bol.com, dan wordt de montagedienst van Zoofy in het winkelwagentje als aanvul suggestie weergegeven. Vervolgens rekent de klant de kraan + installatie bij Bol.com af.

Uniek is dat Zoofy’s montagedienst ook als een lostaand product op Bol.com te koop is - voor een vaste prijs én garantie op de installatie. De boeking met vakman komt kan volledig geautomatiseerd of met hulp van onze klantenservice tot stand komen. in het laatste geval neemt de klantenservice van Zoofy binnen 1 werkdag contact op met de klant om het geschikte moment voor de montage of installatie in te plannen.

De klant kan lekker achterover leunen, want Zoofy fikst de rest! Op deze manier speelt Bol.com optimaal is op de do-it-for-me trend door haar klanten een betrouwbare montagedienst te bieden - met landelijke dekking en vooraf gescreende vakmensen.

De Bol.com klanten zijn blij

"Wat een gemak voor mensen met twee linkerhanden. Snelle service!"

"Heel fijn. Ze bellen de volgende dag en maken snel een afspraak met je. Er werd een tijdsbestek van twee uur gegeven hoef je niet heel de dag thuis te zijn.De monteur was een nette man en heeft alles goed gedaan. Hij belde vooraf dat hij eraan kwam. Fijn als je twee linkerhanden heb."

Trulli
-------------------------------------------------

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van al ons nieuws voor partners, nieuwe samenwerkingen en updates die we hebben doorgevoerd? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief!