Zoofy

Zoofy-oprichter Arthur de Leeuw heeft zijn klus geklaard!

maandag 30 september 2024

Zoofy, het grootste Nederlandse platform voor het direct boeken van een vakman, kondigt vandaag een belangrijke verandering aan. Na 9 jaar van groei, innovatie en vele klusverhalen draagt Arthur de Leeuw, de drijvende kracht achter Zoofy, het stokje over aan Derick Mekking.

Via Zoofy boeken consumenten en het MKB eenvoudig en snel een vakman, zonder gedoe met offertes. De prijs en het tijdstip van de klus staan vooraf vast. Een gescreende vakman kan de klus direct accepteren. De zekerheid en veiligheid bij het boeken zorgen ervoor dat Zoofy vaak wordt omschreven als "de Uber voor het boeken van een vakman".

Sterke groei onder leiding van Arthur de Leeuw 

Arthur de Leeuw heeft sinds de oprichting in 2015 een stevig fundament gelegd. Onder zijn leiding is Zoofy uitgegroeid van een startup tot een winstgevend platform met een sterk netwerk van duizenden vakspecialisten, die dagelijks honderden klussen uitvoeren. Dankzij zijn visie en het vermogen om de onderneming voortdurend aan te passen, heeft hij ervoor gezorgd dat Zoofy klaar is voor de volgende groeifase.

Derick Mekking: klaar voor deze grote klus 

Derick Mekking brengt meer dan 20 jaar ervaring mee in marketing, e-commerce en marktplaatsen. Met Derick aan het roer breekt een nieuwe fase aan, gericht op het verder ontwikkelen van de propositie om de gemaksconsument nog beter te bedienen. De visie om uit te groeien tot het grootste klusplatform van Europa, met een focus op stedelijke gebieden, blijft onveranderd.

"Ik ben trots op wat we samen hebben bereikt," zegt Arthur de Leeuw. "Met Dericks frisse blik en uitgebreide ervaring ben ik ervan overtuigd dat Zoofy klaar is voor de toekomst. De komende periode blijf ik als adviseur en aandeelhouder betrokken, en maak ik tijd vrij om nieuwe ideeën te verwezenlijken!"

Derick Mekking vult aan: "Ik ben dankbaar voor het vertrouwen van Arthur, onze aandeelhouders en het huidige team. De afgelopen maanden heb ik veel over Zoofy geleerd en ik ben ontzettend trots om bij zo’n mooi bedrijf te mogen werken. De service functioneert uitstekend en elke dag ontvangen we positieve feedback van klanten en vakspecialisten. Ik kijk ernaar uit om met het team verder te bouwen aan dit geweldige platform."