Vakman Support Hero gezocht

donderdag 13 oktober 2022

Wie wij zijn? 

Zoofy is een online platform dat in 2015 is opgericht om vraag en aanbod bij elkaar te brengen. Om dit voor elkaar te krijgen hebben wij de Zoofy- app ontwikkeld, waarbij klanten direct een afspraak maken met een klusjesman of- vrouw. Klanten hoeven niet langer nodeloos rond te bellen, maar plaatsen de klus op onze website of op de Zoofy consumenten app. De klusjesmannen en- vrouwen zien deze aanvraag staan en accepteren met een simpele knop de klus als het hun uitkomt.

Naast onze website, bieden we onze service aan bij toonaangevende partners als Gamma, Karwei, Klusidee, Bol.com, IKEA en nog veel meer andere partners.

Solliciteer nu!

Functieomschrijving

Het idee is simpel, maar er komt veel bij kijken om dit allemaal mogelijk te maken. Daarom zijn wij op zoek naar een koelbloedige vakman support hero. Als support hero ben jij het eerste aanspreekpunt voor klusjesmannen en - vrouwen. Je bent het visitekaartje van het bedrijf en begeleidt onze app gebruikers om ervoor te zorgen dat zij Zoofy tot in de puntjes begrijpen.

Je komt te werken op de afdeling Customer Support en wordt onderdeel van team vakman. De afdeling bestaat uit een klein en enthousiast team. Heb jij een idee om het platform te verbeteren? Benoem dit en wij kijken samen hoe we dit idee implementeren.

Jouw rol als…

Vakman support hero is dat je dagelijks via de Whatsapp, telefoon en mail vragen en suggesties afhandeld van klusjesmannen en- vrouwen. Hierbij geef je ook tips voor het gebruik van onze Zoofy vakmannen app. Ook beoordeel je nieuwe aanmeldingen, zodat de kwaliteit van ons platform gewaarborgd blijft. Je staat hierin in nauw contact met de Relatiemanager vakmannen om het platform te verbeteren.

Een typische werkdag ziet er als volgt uit:

  • Screenen van nieuwe aanmeldingen
  • Bijdragen aan een geweldige onboarding voor onze app gebruikers
  • Een schilder ondersteunen bij de facturatie
  • Maken van professionele offertes
  • In samenwerking met ons IT team app problemen verhelpen

Wie ben jij?

Iemand met een goed inlevingsvermogen en de wil om onze app gebruikers verder te helpen om tot een langdurige samenwerking te komen. Daarnaast zoeken we iemand met:

  • Minimaal een mbo4-werk- en -denkniveau
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Proactieve houding, die durft te zeggen waar het op staat
  • Oplossingsgerichte mindset
  • Minimale beschikbaarheid van 32 uur

Wat wij bieden

  • Een salaris vanaf €12,- per uur. 
  • Een budget om jezelf te ontwikkelen
  • Een pensioenregeling & reiskosten vergoeding
  • Lunch (vega vriendelijk), drinken & fruit op kantoor
  • Een informele, no-nonsens werksfeer aan het Vondelpark in Amsterdam

Kortom: Jouw begeleiding en ondersteuning draagt bij aan een mooie samenwerking tussen klusjesmannen en- vrouwen en Zoofy! 

Solliciteren?
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Stuur dan gelijk een korte motivatie en je CV via de onderstaande knop.