Customer Service Representative in Amsterdam

dinsdag 05 april 2022

Functieomschrijving


Als Customer Service Representative ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze vakmensen en opdrachtgevers en daardoor het visitekaartje Zoofy. Je werkt op de afdeling Customer Service en wordt onderdeel van een team van 6 gedreven professionals.


Functie

Als Customer Service Representative handel je dagelijks telefonisch en per mail vragen, klachten en suggesties van vakmensen en opdrachtgevers af. Je helpt daarbij vakmensen met het opstellen van offertes. Je geeft tips en adviezen ter verbetering van het gebruik van Zoofy en je administreert zorgvuldig jouw klantcontacten. Uiteraard valideer en bewaak je de kwaliteit van vakmensen om zo de kwaliteit van Zoofy te waarborgen.

Voorbeelden van werkzaamheden zijn:
» Vakman aanmelden op het platform
» Offertes opstellen en opvolgen voor vakmannen
» Het coördineren & opvolgen van problemen tussen consumenten en vakmensen
» Geven van tips en adviezen ter verbetering van het platform
» Een vakman helpen meer klussen op te pakken en zijn omzet te verhogen
» Een vakman offline zetten zodra die niet is komen opdagen

Team

Als Customer Service Representative maak je deel uit het customer service team en spar je actief met het marketing & development team over verbeteringen.
Je komt terecht in een team van Customer Service Representatives die samen zoeken naar de beste resultaten voor zowel de vakman als de business. Het Customer Service team is verantwoordelijk voor het succes van de vakmannen op het platform.
Je komt in een team dat werkt met 2-wekelijkse sprints, waarbij je meedraait in de scrum werkwijze (stand-up, sprint planning, sprint review etc.)
Tevens help je de gebruikerservaring voor onze service nog beter te maken bij grote merken zoals Bol.com, Hornbach, Gamma, Ikea. Een fijne afwisseling.

Wie ben jij?

  • Een doener zonder 9 tot 5 mentaliteit
  • Commercieel, klantvriendelijk, professioneel en resultaatgericht.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden (Nederlands en Engels).
  • Allround sterk in administratieve en organisatorische zaken.
  • Minimaal 2 jaar (fulltime) relevante telefonische service/verkoopervaring.
  • Uitstekende algemene computerkennis (Word, Excel en CMS) en internetvaardigheden.
  • Leergierig, initiatiefrijk, altijd bezig met je volgende stap.
  • Proactief en je durft te zeggen waar het op staat
  • Communicatief vaardig om je ideeën te verkopen & verdedigen.
  • In staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.
  • De Nederlandse en Engelse taal is voor jou bekend terrein
  • Beschikbaar voor 36-40 uur per week
  • Hbo niveau (minimaal MBO-4)

Wat wij bieden

  • Een bruto maandsalaris tot €2.500 (o.b.v. kennis en ervaring)
  • Een pensioenregeling & reiskosten vergoeding
  • 25 vakantiedagen per jaar
  • Iedere vrijdag (vega)hamburgers, snack en drankjes!
  • Lunch (vega vriendelijk), drinken & fruit op kantoor
  • Een informele, no-nonsens werksfeer
  • Unieke locatie direct aan het Vondelpark

Over Zoofy

Zoofy is een online platform waar je terecht kunt voor allerlei huis-, tuin- en keukenklusjes. Klusjesmannen en -vrouwen kun je bij ons met enkele simpele muisklikken boeken. Naast onze website, bieden we een klusservice aan op platformen zoals Gamma, Karwei, Bol.com en andere topmerken. Zoofy is een scale up uit Amsterdam met een ambitieus klein team, wat bestaat uit 35 medewerkers met 9 nationaliteiten. Bij Zoofy staan vrijheid en verantwoordelijkheid bovenaan, er is veel ruimte voor eigen initiatief en groei.

Wij willen je vragen alleen te solliciteren als je je herkent in bovenstaand profiel. Solliciteren mag door je CV en motivatie op te sturen naar [email protected]