Zoofy Klussen

5 redenen waarom het boeken van een vakman via Zoofy voor jou voordelig is

maandag 06 mei 2019

Zoofy vakman

Een spaghetti van kabels of dat nieuwe ongemonteerde Ikea meubel wat staat te verstoffen, waarvan je sowieso weet dat de montage huilen wordt. Plinten die nog gelegd moeten worden, een nieuwe schutting in de tuin… In elk huis wachten klusjes, waar je misschien helemaal géén trek in hebt. Je wilt gewoon dat het af is. Maar al is de taak zo simpel, het is altijd gemakkelijker om het niet te doen.

Wij begrijpen je. Wij snappen het ook dat je nú een loodgieter nodig hebt, omdat je afvoer verstopt zit. We geven jou vijf redenen waarom het beter is om een klusjesman of -vrouw via Zoofy in te schakelen, dan jezelf te storten op dat ene klusje waar je eindeloos uitstelgedrag op botviert. Zoofy maakt het gemakkelijker dan ooit om een klusjesman of -vrouw bij jou in de buurt boeken.

1. Geen eindeloze zoektocht naar de juiste klusser

Wij halen de onzekerheid bij je weg, voor klussen die op zichzelf al stressvol genoeg zijn. Goede klusjesmannen of -vrouwen zijn vaak lastig te vinden en hebben het druk. Vergeet eindeloze zoektochten met vragen als: Naar welk bedrijf moet ik gaan? Is deze klus niet te klein om een bedrijf daar voor in te schakelen? Hoe vind ik een betrouwbare klusjesman? Betaal ik niet teveel? Wat als ik niet tevreden ben? Het wordt er niet gemakkelijker op. Wij geloven dat je liever snel en vakkundig geholpen wordt dan dat je verdwaalt in een zee van reviews lezen of offertes opvragen. Wanneer je de klus via ons boekt, weet je dat het goed zit. Wij hebben de nodige vragen al aan de vakmensen gesteld, zodat jij dat niet meer hoeft te doen. Bovendien hoef je niet te wachten tot een bedrijf tijd voor je heeft, maar plan jij zelf in wanneer het jou uitkomt, óf met spoed.

2. We scheiden het kaf van het koren

Bij Zoofy hanteren we een streng deurbeleid. Al onze klusjesmannen of -vrouwen worden vooraf gescreend en we eisen uiterste zorgvuldigheid in de uitvoering van hun werkzaamheden. Voordat we een vakman of -vrouw bij ons aansluiten, raadplegen we recensies van hun vorige werk. Ook werken we alleen met geregistreerde en verzekerde vakmensen. Wij geloven dat de professionaliteit van een vakman of -vrouw afhangt van zowel hun vaardigheden en de interactie met onze klanten. We verlangen van onze professionals dat zij vriendelijk zijn, duidelijk communiceren over (extra) kosten en zich aan afspraken houden. Het beoordelingsproces stopt niet bij ons. Na iedere klus heb je de mogelijkheid de klusjesman of -vrouw te beoordelen. Als de professional te laag scoort of niet aan onze standaarden blijkt te voldoen, wordt hij/zij verwijderd van ons platform. Als je een klus bij ons boekt heb je altijd direct contact met de vakman. Op deze manier weet je precies wie er straks bij op je stoep staat.

3. Duidelijke, vooraf bepaalde tarieven

Bij Zoofy werken we met vooraf bepaalde tarieven, zonder voorrijkosten. Deze tarieven worden bepaald aan de hand van gemiddelde tarief voor de betreffende dienst in de markt. Zo betaal je een eerlijke prijs en nooit teveel. Voor bepaalde ‘standaard’ klussen hanteren we een vaste prijs. Voor de rest van de klussen betaal je een vast bedrag per uur. Dit wordt gedaan omdat je bij veel klussen afhankelijk bent van externe factoren. Hoe snel de lekkage is verholpen, hangt bijvoorbeeld af van de staat van de riolering of het leidingwerk. De betaling doe je gemakkelijk achteraf, gewoon, via iDEAL 🙂

Dit betekent voor jou dat je niet meer hoeft af te dingen, geen prijsvergelijkingen en geen vermoeiende zoektochten meer hoeft te doen naar de juiste klusser. Voor al onze klussen staat een duidelijk tarief vermeld in het boekingsproces. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan!

4. Gemak dient de mens

Zoofy maakt het boeken van een klusjesman of -vrouw, gemakkelijker dan ooit. Nooit meer dagenlang rond bellen, offertes opvragen of onderhandelen. Zoofy biedt een zorgeloze boekingservaring:

Omschrijf je klus in de zoekbalk. Staat je klus er niet bij? Geen probleem, zoek of kies dan per uur. Kies vervolgens een datum en tijd, welke jou het beste uitkomt. Omschrijf vervolgens de klus en vul je je gegevens in. Vergeet hierna niet je e-mail adres te bevestigen, anders kunnen we niet voor je aan de slag. We sturen de dichtstbijzijnde professional naar je toe op het gewenste tijdstip. Appeltje-eitje toch? Moet je de klus onverhoopt annuleren? Geen probleem. Tot 24 uur van te voren kun je de klus kosteloos annuleren.

5. De ‘komt goed’ garantie

Bij Zoofy vinden we het waarborgen van kwaliteit en professionaliteit, net zo belangrijk als bij onze klusjesmannen en -vrouwen. We mikken op een hoge klanttevredenheid tijdens het gehele proces. Vanaf de eerste boeking tot aan het eindresultaat, vinden wij het belangrijk om jou een positieve ervaring te geven. Wij hebben veel vertrouwen in onze service. Loopt het onverhoopt toch anders? Laat het ons dan weten. Wij bieden jou een ‘komt goed’ garantie. Wanneer je niet tevreden bent zoeken we samen naar een oplossing tot dat je dat wél bent. Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar om je te helpen.

Home improvement hoeft je geen grijze haren op te leveren. Boek voor je volgende klus een klusjesman- of vrouw bij Zoofy. Wat voor klus je ook hebt, Zoofy brengt je snel in contact met de juiste vakman of -vrouw.

Boek vandaag nog een vakprofessional bij Zoofy >>